شناسهٔ خبر: 68106805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آمادگی هلال احمر هرمزگان برای ارائه خدمات درمانی در اربعین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از اعزام تیم‌های امداد و نجات و بهداشت و درمان برای ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام به کشور عراق تا پایان اربعین حسینی خبرداد.

صاحب‌خبر -

مختار سلحشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: هلال احمر استان هرمزگان در ایام اربعین قرار است در دو بخش به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمات رسانی کند.

وی افزود: بخش اول در حوزه امداد و نجات و بخش دیگر در حوزه بهداشت و درمان است که هماهنگی‌های لازم برای اعزام نیروهای امدادی و درمانی به مراسم اربعین صورت پذیرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: در حوزه امداد و نجات 5 تیم عملیاتی به همراه 10 امدادگر با 5 خودروی عملیاتی در مرز مهران با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در مرز مهران مستقر شدند.

وی تصریح کرد: در حوزه درمانی نیز هلال احمر استان هرمزگان در راستای خدمات رسانی مناسب به زائران تلاش کرد با سازماندهی یک گروه ویژه، در کشور عراق برای ارائه خدمات مناسب درمانی به زائران اربعین گام بردارد.

سلحشور گفت: در همبن راستا گروهی 18 نفره سازماندهی شد که شامل پزشک، پرستار و سایر عوامل بهداشتی و درمانی بود و قرار است ظرف یکی دو روز آینده به کشور عراق اعزام شوند.

وی افزود: این تیم در کشور عراق و در مجلس با هماهنگی با مسئولان مرتبط مستقر می‌شود و تا پایان مراسم اربعین، خدمات درمانی مناسب به زائران ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/864/.

نظر شما