شناسهٔ خبر: 68084092 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ریشه شکست سنگین سپاهان در بازی الهلال!

سپاهان در شرایطی مقابل شباب الاهلی به میدان رفت که خط دفاعی این تیم به نسبت فصل قبل کاملا تغییر کرده بود و از همان ابتدا به نظر می رسید این ریسک خطرناک باشد .

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آنچه  بعد از اعلام ترکیب اصلی سپاهان مقابل شباب الاهلی جالب توجه به نظر می‌رسید تغییرات کلی خط دفاعی این تیم در بازی پلی آف نخبگان آسیا بود به طوری که هر چهار بازیکن این خط بازیکنان تازه وارد طلایی پوشان اصفهان بودند. 

در شرایطی که فصل قبل بازیکنان شاخصی مثل سیاوش یزدانی و محمد دانشگر در قلب دفاعی و ستاره‌هایی مثل رامین رضاییان و میلاد زکی پور در کناره های این خط به میدان می‌رفتند  چهار بازیکن تازه وارد و خریدهای تازه سپاهان در ترکیب اولین بازی رسمی این تیم در فصل تازه به میدان رفتند و البته نشات دادند اصلا آماده و هماهنگ نیستند. 

2064582

در قلب دفاع زوج وحدت حنانوف – امین حزباوی تشکیل شده بود، در دفاع راست صالح حردانی بازی می کرد و در جناح چپ حسین گودرزی قرار گرفت.چهار بازیکنی که به ترتیب از پرسپولیس ، السد قطر، استقلال و شمس آذر به سپاهان پیوستند. 

در عین حال ژوزه مورایس و کادر فنی سپاهان با این تغییر کلی در خط دفاعی ریسک بزرگی کردند.  

هرچند شاید چفت شدن این نفرات  کنار هم  در  فصل پیش رو شرایط خط دفاعی سپاهان را متفاوت تر از قبل کند اما در بازی با شباب الاهلی ناهماهنگی و ناآمادگی این مدافعان سپاهان را با مشکلات بسیاری مواجه کرد بطوری که ردپای مدافعان را می توان در هر چهار گل حریف پیدا کرد.  
در صحنه گل اول شباب الاهلی اشتباهات متوالی صالح حردانی و وحدت حنانوف منجر به گلزنی سردار شد.  

2064583

در گل دوم وحدت حنانوف در فاصله کوتاهی از نیازمند به او پاس داد، در صحنه گل سوم حردانی اشتباه کرد و حنانوف و حزباوی اشتباه کردند.  
در صحنه گل چهار نیز تقریبا همه ارکان خط دفاعی سپاهان مقصر بودند تا ریسک مورایس برای بازی دادن به این خط دفاع نونوار شده جواب ندهد.  
باید دید در شروع لیگ برتر خط دفاع سپاهان چگونه و با چه شرایطی آرایش می شود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما