شناسهٔ خبر: 68073579 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پلی آف لیگ نخبگان آسیا

سپاهان 1-4 شباب الاهلی امارات؛ آبروریزی و تحقیر تاریخی در اصفهان!+ عکس و ویدیوی گل ها

سپاهان با شکست تحقیرآمیز مقابل الاهلی امارات از رسیدن به دور بعد لیگ نخبگان آسیا بازماند.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات در چارچوب دیداری از دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست تحقیرآمیز 4 بر یک شاگردان مورایس همراه شد.

سپاهان: پیام نیازمند، حسین گودرزی، امین حزباوی، وحدت حنانوف، صالح حردانی، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، محمدجواد آقایی پور، محمدمهدی محبی و کاوه رضایی.

 شباب الاهلی:حسن حمزه، بوگدان پلانیچ، رنان ویکتور، لیما، کائونان، لوکا میلیووجویچ، عید خمیس،  بدر ناصر، یحیی الغسانی، بالا گیلهرمه و برنو لموس کاسکاردو.

محمدمهدی محبی در دقیقه 44 این مسابقه با شوتی از راه دور برای طلایی‌پوشان گلزنی کرد و تیمش را پیروز به رختکن فرستاد. در دقیقه ۶۲ سردار آزمون بلافاصله پس از ورود به زمین از یک توپ سرگردان در محوطه جریمه نهایت استفاده را برد و با چرخشی دیدنی با اولین لمس توپ خود دروازه نیازمند را فرو ریخت. در دقیقه ۱۰۱ اشتباه پیام نیازمند روی پاس رو به عقبی که وحدت حنانوف برای او ارسال کرده بود با فرصت طلبی یحیی القسانی و توپ ربایی این بازیکن به گل دوم نماینده امارات تبدیل شد. در دقیقه ۱۰۸ یحیی الغسانی از میانه زمین صاحب توپ شد و پس از حرکت در عرض و جا گذاشتن وحدت حنانوف با بغل پا گل سوم را وارد دروازه پیام نیازمند کرد. در حالی که بازیکنان سپاهان دیگر امیدی برای بازگشت به بازی نداشتند و سراپا حمله بودند، یک ضدحمله دیگر ترتیب داده شد و اینبار یحیی الغسانی ساده ترین کار ممکن را کرد و با یک بغل پا از روی خط دروازه سنگر نیازمند را فرو ریخت.

شباب الاهلی باید 23 مرداد ماه در مرحله دوم به مصاف الغرافه قطر برود تا تکلیف تیم صعود کننده به لیگ نخبگان آسیا مشخص شود.

 

تیم فوتبال سپاهان

تیم فوتبال سپاهان سردار آزمون شباب الاهلی امارات

سردار آزمون شباب الاهلی امارات تیم فوتبال سپاهان

نظر شما