شناسهٔ خبر: 68066273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دومین کلینیک حقوقی دانشگاهی شرق کشور در سبزوار فعال می‌شود

سبزوار- ایرنا - مدیر حقوقی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: دومین کلینیک حقوقی دانشگاهی شرق کشور در این دانشگاه افتتاح و فعال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری، «سید محسن آزیز» روز سه شنبه اظهار کرد: این کلینیک حقوقی با هدف ارتقای دانش حقوقی شهروندان و ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌ای و وکالتی به عموم مردم شهرستان سبزوار راه‌اندازی می شود.

وی ادامه داد: پس از دریافت مجوزهای قانونی از هیات امنا و وزارت علوم، این کلینیک حقوقی به عنوان دومین در شرق کشور پس از دانشگاه فردوسی در دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح می‌شود.

آزیز گفت: راه اندازی این مرکز در راستای استفاده از ظرفیت استادان دانشگاه در افزایش آگاهی های حقوقی مردم و ارائه خدمات مشاوره ای حقوقی است.

مدیر حقوقی دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: خدمات این کلینیک در چهار سطح خدمات آموزشی، پژوهشی، مشاوره وکالتی به شهروندان ارائه خواهد شد.

آزیز افزود: محل استقرار کلینیک حقوقی دانشگاه حکیم سبزواری در میدان صاحب الزمان(عج) این شهر جانمایی شده و آماده ارائه خدمت به همشهریان است.

دانشگاه حکیم سبزواری جزو ۲۲ دانشگاه مطرح در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو، دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکترا و ۱۰ دانشکده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما