شناسهٔ خبر: 68059811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسیج سازندگی شیروان ۱۵۰ میلیارد ریال وام اشتغال پرداخت کرد

بجنورد-ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شیروان گفت: بسیج سازندگی این شهرستان خراسان شمالی در یکسال اخیر ۱۵۰ میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی پرداخت کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی دارابی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این میزان تسهیلات برای ۳۵۰ نفر به صورت مسقیم و ۶۵۲ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: ۹۹ صندوق قرض الحسنه و اشتغالزا به همت گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج شیروان در سطح شهر و روستاهای تابعه ایجاد شده است که خدمات ارائه می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان افزود: همچنین در این مدت؛ ۱۷۴ گروه جهادی با همکاری بسیج سازندگی در قالب رزمایش مواسات و همدلی یک هزار و ۵۰ بسته معیشتی، ۹سری جهیزیه و یک هزار و ۸۵۰ بسته لوازم التحریر در مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع کرده است.

وی اضافه کرد: در بحث عمرانی و سازندگی به همت گروه‌های جهادی پنج باب منزل محرومان احداث، ۱۵ باب منزل با همکاری نهادهای حمایتی تعمیر و تکمیل و سه کارگاه اشتغال زایی برای مناطق کرامت راه اندازی شد.

️سرهنگ دارابی ادامه داد: بسیج سازندگی به همت گروه‌های جهادی خدمات متنوعی در عرصه های مختلف علمی، عمرانی، فرهنگی و پزشکی را به مردم ارائه داده است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما