شناسهٔ خبر: 68056351 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی شکسته شد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی شکسته شده و هیچ راهبردی بدون توجه به نقش دکترین ایران شکل نمی گیرد. معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی شکسته شده و هیچ راهبردی بدون توجه به نقش دکترین ایران شکل نمی گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قزوین، دوشنبه شب با حضور امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیر فولادی ریاست سازمان حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس،آیت الله اسلامی نماینده استان در خبرگان رهبری، اعلایی استاندار، کاظمی معاون سیاسی امنیتی، ایمر شفیعی فرمانده لشکر 16 زرهی قزوین، سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان، فرماندهان ارتش و نیروی هوایی ، خانم اسماعیلی مدیرکل بنیاد شهید استان و جمعی از خانواده شهدا در مزار شهدای قزوین برگزار شد.  

هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی شکسته شد


سرتیپ خلبان امیر یوسف قربانی در این مراسم گفت: یاد شهدای غزه و فلسطین و شهید اسماعیل هنیه را گرامی می داریم و به روح پر فتوحشان ادای احترام می کنیم و در مقابل همه شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی سرتعظیم فرود می آوریم و امنیت کشور را مدیون شهدا و خانواده معزز آنها می دانیم.

وی افزود: بفرموده رهبری ارزش برگزاری یادواره شهدا کمتر از حرکت در مسیر شهدا نیست لذا جا دارد از امیر شفیعی فرمانده لشکر 16 زرهی قزوین به پاس این مراسم ارزشمند تشکر و قدردانی کنیم.

امیر قربانی یادآورشد: امروز صراط،مستقیم و چراغ راه هدایت با مقام معظم رهبری است و همه ما موظفیم با چراغ هدایت و رستگاری که شهدا ترسیم کردند در مسیر ولایت گام برداریم تا سعادتمند شویم.

هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی شکسته شد

این فرمانده ارتش تصریح کرد: شهدا مسیر درست را رفتند چون ذوب در ولایت بودند و این مسیر را بخوبی درک کردند و امروز شهید و شهادت از جایگاه والایی برخوردار است زیرا شهدا با علم  و آگاهی راه شهادت را انتخاب و با خدا معامله کردند و جهاد فی سبیل الله را انجام دادند و به هستی مطلق رسیدند.

امیر قربانی اظهارداشت: تقدیم ۲۹۵۰ شهید لشکر ۱۶ زرهی نوعی ادای دین به نظام است و امروز انقلاب ما عاشورایی و حسینی است و بیش از ۴۰ سال از عمر آن می گذرد و به پاس خون شهدا این انقلاب بارور شده و کشورمان در جایگاهی است که پیامش به دنیا صادر شده است.

وی با بیان خاطراتی از شهید بابایی گفت: این شهید اسوه شجاعت و تقوا و انسانیت بود و باید اذعان کرد با تقدیم بیش از  ۴۸ هزار شهید توسط ارتش که تک تک آنها اسوه و نمونه بودند برگ پر افتخاری در تقویم نظام ثبت شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد:  خانواده شهدا ستون های انقلابند و خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس یک گنجینه و اقیانوس عظیم است که توانست ما را در جنگ با دنیا پیروز کند.

وی گفت: پیروزی فقط تصرف خاک نیست چون ما از خود دفاع کردیم و پیام انقلاب را صادر کردیم و همه طرح های نظامی و عملیاتی که انجام شد به برکت رزمندگان اسلام بود.

قربانی تصریح کرد: دشمنان نظام دز مقطعی با کمک منافقین کوردل تلاش کردند به ما آسیب بزنند اما در عملیات مرصاد به ذلت نشستند و همه بدخواهان جمع شدند تا انقلاب را نابود کنند اما به واسطه انسانهای ذوب در ولایت و اتحاد ملت در کنار نیروهای مسلح به پیروزی و اعتلا رسیدیم.

هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی شکسته شد

این فرمانده نظامی یادآورشد: امروز ارتش، سپاه و نیروهای نظامی پس از ۴۵ سال با تحریم های نظامی توانسته اند در جایگاهی قرار گیرند که با اقتدار ثابت کنند هیچ راهبردی بدون نقش دکترین ایران شکل نمی گیرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: امروز جمله ما می توانیم محقق شده و شهدا پای انقلاب ایستادند و دنیا باور کرده نقش ایران در سیستم های راهبردی دنیا باید دیده شود.
 
قربانی اظهارداشت: یک زمان حرف از گنبد آهنین بود و همه فکر می کردند این دژ نفوذ ناپذیر است اما دیدید چگونه این ادعای دروغین برملا شد و رژیم صیونیستی دچار بحران شده و زمینه نابودی اسرائیل مهیا شده است.

هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی شکسته شد

هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی شکسته شد

وی در ادامه گفت: امروز هیمنه پوشالی و دروغین رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی شکسته شد و با این که شاهد بمباران زنان و کودکان در غزه و فلسطین بودیم و شهید سلیمانی را از دست دادیم اما امروز هزاران شهید مانند سلیمانی تربیت شده اند که دشمن را به وحشت انداخته اند.

قربانی اضافه کرد: نیروهای مسلح ما آمادگی کامل دارند در مقابل هر تجاوزی مقتدرانه بایستند و دشمنان را پشیمان کنند.

 

وی بیان کرد: استراتژی دفاعی ما بر اساس آیات قرآنی است و در برابر دشمنان هیچ رحمی نداریم و خدا را شاکریم که پس از ۴۵ سال امروز نیروهای مسلح ما آنقدر قدرت دارند که آمریکا و ایادی اش را مستاصل کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش اظهارداشت: اقتدار امروز ایران اسلامی به اتکای شهدا و نیروهای مسلح است.

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما