شناسهٔ خبر: 68045716 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

جزییات جدید از پرونده زنی که شوهرش را به خاطر رابطه شیطانی کشت

تحقیقات جنایی در مورد مرگ مردی که به نظر می‌رسید بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داده است به بازداشت همسر متوفی و شوهر دوم او منجر و در ادامه جزییات بیشتری از این قتل برملا شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خانواده مردی که اواخر سال 1400 در یکی از بیمارستان‌های تهران جان خود را از دست داده بود با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران درخواست بررسی دوباره پرونده مرگ پسرشان را مطرح کردند. آنها در توضیح دلیل این درخواست، عروس سابق خود را به عنوان مظنون معرفی کردند.

خانواده مرد فوت شده به بازپرس حمیدرضا کیاستی گفتند: پس از آنکه فرزند خود را از دست دادم و مرگ او بر اثر سکته قلبی تشخیص داده شد، از همسر پسر فوت شده‌مان خبر نداشتیم، اما الان از او شکایت داریم چون چند ماه بعد از مرگ پسرم او دوباره ازدواج کرد. عروسم با فردی غریبه که ظاهراً از گذشته با او ارتباط داشت، ازدواج کرده است. چطور ممکن است کسی عزادار باشد و در این فاصله کوتاه با فردی آشنا شود و بعد هم تصمیم به ازدواج بگیرد. پسر ما قبل از فوت با همسرش اختلافات عمیقی داشت به همین خاطر مرگ فرزندمان مشکوک است.

با طرح این شکایت تحقیقات آغاز شد. بررسی‌ها حکایت از آن داشت در روز مرگ مرد جوان کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مرگ مردی را در آن بیمارستان اعلام کرده‌ بودند. پس از آن هم بازپرس ویژه قتل در جریان مرگ مرد 35ساله روی تخت بخش مراقبت‌های قلب آن بیمارستان قرار گرفته و متوجه شده بود متوفی به‌خاطر سکته به آن مرکز درمانی منتقل شده بود اما اقدامات پزشکی فایده‌ای نداشت. این در حالی بود که با توجه به مدت بستری بودن مرد فوت شده در بیمارستان و وجود آزمایش‌های روزانه و هفتگی بیمارستان آزمایشات دقیقی در مورد علت مرگ و مسمومیت احتمالی انجام نداده بود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در نخستین ‌گام از دور جدید تحقیقات دریافتند متوفی با همسرش اختلاف داشتند و یکدیگر را بارها به قتل تهدید کرده بودند.

تیم جنایی در گام بعدی با اقدامات فنی و اطلاعاتی دریافت آن زن هنگاهی که همسرش زنده بود، با مردی که اکنون شوهرش است به‌صورت مخفیانه در فضای مجازی ارتباط داشته و نقشه جنایت را طراحی کرده است. همین سرنخ کافی بود تا متهمان پرونده در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرند، با افزایش حساسیت موضوع بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه مردادماه جاری، کارآگاهان پس از کسب مجوزهای لازم قضایی از بازپرس پرونده، زن و شوهر را دستگیر کردند و هدف تحقیقات قرار دادند.

مرد جوان که در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه ارتکاب جرم بود پس از مشاهده با شواهد و مدارک موجود به طراحی و همدستی در اجرای نقشه منجر به مرگ اعتراف کرد و گفت: چند سال پیش در فضای مجازی با زن جوان آشنا شدم و وقتی فهمیدن متأهل است دیر شده بود چون به هم دل بسته بودیم و تصمیم به ازداوج با او گرفته بودم، او قبل از اینکه پیشنهاد ازدواج بدهم نگفته بود که متاهل است. به همین دلیل با یکدیگر تصمیم گرفتیم شوهرش را به قتل برسانیم و سپس ازدواج کنیم.

این متهم ادامه داد: برای اجرای نقشه قبلی قرص‌های مرگباری را تهیه کردیم و همسرم که آن موقع شوهر داشت، به دفعات قرص‌ها را به همسرش خوراند تا مرد جوان سکته قلبی کرد و چندین ماه بعد روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد، پس چند ماه با یکدیگر ازدواج کردیم اما عذاب وجدان داشتیم.

این گفته‌های مرد دستگیر شده در حالی بود که همسر او همچنان منکر قتل شوهر سابق خود بود، بنابراین پس از این اظهارات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند و هر سرنخ احتمالی را دنبال کنند. به این ترتیب ماموران به دنبال شیوه تهیه داروهای کشنده بودند که در نهایت همسر فعلی او دو نفری را که داروها را فروخته بودند معرفی کرد. در ادامه ماموران اداره دهم پلیس آگاهی به سراع دو فروشنده دارو رفتند و آنها پس از حضور در اداره آگاهی زن جوان را به عنوان فردی که داروها را از آنها خریده است، شناسایی کردند و گفتند او خود را دانشجو معرفی کرده بود.

با این وجود زن متهم به قتل که همچنان منکر دخالت در مرگ شوهر سابق خود است، با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی در بازداشت به سر می‌برد و متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند تا تحقیقات جنایی همچنان ادامه یابد.

 
 
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما