شناسهٔ خبر: 67980032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کردستان:

غربالگری معتادان متجاهر در کمپ ماده ۱۶ با دقت انجام شود

دلنیا گوهری‌نژاد

استاندار کردستان بر ضرورت غربالگری معتادان کمپ مادە ۱٦ تاکید کرد و گفت: بحث غربالگری معتادین بحث مهمی است و از آنجایی کە کمپ مادە شانزدە در استان کردستان بە سختی راەاندازی و بە سختی نگهداری می‌شود، لذا باید با دقت بیشتری صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل زارعی کوشا امروز (۱۰مرداد در جلسە شورای هماهنگی مبارزە با مواد مخدر استان کردستان ضمن تسلیت شهادت حزن انگیز اسماعیل هنیە بە دست اسرائیل خونخوار اظهار کرد: اگر در قرآن تامل کنید خواهید دید کە در عداوت و خباثت مثل صهیونیست‌ها توصیف نشدە و هموارە بە عنوان دشمن بزرگ خدا و مصداق بارز تزویر و ریاکاری و دروغ توصیف شدەاند.

وی عنوان کرد: برای صهیونیست‌ها بزرگترین ترس مرگ است، این در حالی است کە برای مسلمانانی همچون شهید اسماعیل هنیە، شهادت بالاترین و برترین درجە بودە و قطعا این راە بە پیروزی ختم می‌شود و زمینە اضمهلال صهیونیست‌ها را فراهم خواهد کرد.

زارعی کوشا افزود: در چند ماە اخیر امت بزرگ اسلامی داغ شهیدان بسیاری را دیدە است، لکن در این دنیای نامروت باید قوی بود و اگر شما مروری داشتە باشید در گذشتە کشور خواهید دید کە اگر امروز از حیث نظامی و دفاعی و تجهیزات نظامی پیشرفتی نداشتیم و ضعیف بودیم چە بلاهایی کە بر سر این کشور نمی‌آمد.

وی ادامە داد: آن‌هایی کە دنبال تفرقە افکنی هستند و از امت نبوی بی‌خبر هستند باید ببینند کە امروز تقسیم‌بندی شیعە و سنی مطرح نیست بلکە آن‌چە کە حائز اهمیت است، جبهە حق و باطل است.

استاندار کردستان اضافە کرد: سال‌هاست کە صهیونیست دشمنی خود را بە ما اثبات کردە است و باید بدانیم کە همە این اتفاقات درسی بزرگ و نشان دهندە این است کە در یک مقطع حساس و بزرگ تاریخی هستیم و باید نقش خود را بە درستی ایفا کنیم.

اسماعیل زارعی کوشا در خصوص بحث پیشگیری از مواد مخدر بیان کرد: ما یک هدف بزرگ داریم آن هم پیشگیری از مصرف مواد مخدر در استان کردستان است.

وی عنوان کرد: اینکە ما جزو استان‌های کم‌تر آسیب‌پذیر در کشور هستیم نشان از تلاش و جدیت متولیان امر در این حوزە است لذا باید تلاش شود کە مصرف مواد مخدر در استان کردستان بیش از پی کاهش پیدا کند.

زارعی کوشا بیان کرد: بحث غربالگری معتادین بحث مهمی است و از آنجایی کە کمپ مادە شانزدە در استان کردستان بە سختی راەاندازی و بە سختی نگهداری می‌شود، لذا می‌بایست در مدیریت آن انسجام بیشتری صورت گیرد.

در ادامە حسن عسکری فرماندار سنندج اظهار کرد: ما در بحث غربالگری معتادین متجاهر کماکان با مشکلات متعددی مواجە هستیم.

وی عنوان کرد: متاسفانە در بحث غربالگری معتادین دقت نظر کم‌تری صورت گرفتە است و ما در کمپ‌های مادە ۱٦ شاهد حضور معتادانی هستیم کە متجاهر نیستند.

عسکری ادامە داد: در حال حاضر ۱۱۳ معتاد متجاهر و ۱۱٨ معتاد عادی یا خود معرف در کمپ‌های مادە شانزدە حضور دارند، این در حالی است کە باید تعداد معتادین متجاهر از معتادین عادی در این نوع کمپ‌ها بیشتر باشد.

انتهای پیام

نظر شما