شناسهٔ خبر: 67967773 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حضور چهار نماینده از همدان در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا قطعی شده است

همدان-ایرنا- دبیر هیات کاراته همدان گفت: حضور چهار نماینده از این استان شامل ۲ کاراته کا و ۲ مربی در رقابت های قهرمانی کاراته مردان و زنان ۲۰۲۴ آسیا قطعی شده است.

صاحب‌خبر -

الله کرم شهگل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ابوالفضل سلیمانی در رده نوجوانان و یلدا بیرانوند در رده بزرگسالان ملی پوشان همدانی حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

وی اظهار کرد: ناصر سلیمانی و فائزه ترکمان نیز از همدان به عنوان مربی در کنار ملی پوشان حاضر در آوردگاه مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا خواهند کرد.

دبیر هیات کاراته استان همدان گفت: مهدی شه گل دیگر کاراته کا همدانی نیز در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور دارد و در صورت تداوم موفقیت و برتری مقابل حریفان حاضر به عنوان سومین ورزشکار و پنجمین نماینده از همدان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت.

این مسوول ورزشی اظهار کرد: سلیمانی و بیرانوند هر ۲ از آمادگی بالایی برخوردار بوده و از امیدهای اصلی کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا به شمار می روند.

وی یادآور شد: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا شهریور ماه امسال در بخش نوجوانان به میزبانی فیلیپین و بزرگسالان به میزبانی چین برگزار می شود.

نظر شما