شناسهٔ خبر: 67967402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثبت بیش از پنج میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل ثبت بیش از پنج میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از ثبت پنج میلیون و ۸۱۲ هزار و۱۱۰ تردد در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

امید نسیمی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل -سرچم گفت: در چهار ماه نخست پارسال ۶ میلیون و ۱۱۹ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده بود که این میزان امسال پنج درصد کاهش نشان می‌دهد.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل با بیان اینکه در مدت یاد شده ۲ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۱۵۰ تردد در مبادی ورودی و ۲ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۹۶۰ تردد در مبادی خروجی استان ثبت شده افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش هفت درصدی تردد را در مبادی ورودی و ۲ درصدی را در مبادی خروجی استان شاهد هستیم.
او محور اردبیل - نیر (شام اسبی)، اردبیل - آستارا و بالعکس و اردبیل - مغان و بالعکس را جزو محور‌های پرتردد استان برشمرد و گفت: در این مدت چهار میلیون و ۹۱۶ هزار و ۱۱۵ تردد در محور اردبیل - نیر، چهار میلیون و ۷۹۳ هزار و۳۲۲ تردد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس و ۲ میلیون و ۵۳۸ هزار و۵۶۳ تردد در محور اردبیل - مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.
نسیمی همچنین از ثبت بیش از چهار میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و افزود: در مدت یاد شده ۱۷۴ هزار و۳۴۳ تردد در محور بران - قره آغاج، ۱۱۵ هزار و ۴۱۵ تردد در محور مشگین‌شهر - کنگرلو و ۱۳۳ هزار و ۷۳۹ تردد در محور جعفرآباد - بیله‌سوار ثبت شده است.
به گفته او، میانگین سرعت متوسط در استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار می‌رود رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علایم راهور توجه کرده و سبقت و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از فعالیت ۷۴ دستگاه ترددشمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان اردبیل خبر داد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

نظر شما