شناسهٔ خبر: 67966663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ثبت بیش از پنج میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اردبیل - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از ثبت پنج میلیون و ۸۱۲ هزار و۱۱۰ تردد در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،امید نسیمی روز چهارشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل -سرچم افزود: در چهار ماه نخست سال گذشته ۶ میلیون و ۱۱۹ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده بود که این میزان در سال جاری پنج درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۲ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۱۵۰ تردد در مبادی ورودی و ۲ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۹۶۰ تردد در مبادی خروجی استان ثبت شده تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش هفت درصدی تردد را در مبادی ورودی و ۲ درصدی را در مبادی خروجی استان شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل محور اردبیل - نیر (شام اسبی) ، اردبیل - آستارا و بالعکس و اردبیل - مغان و بالعکس را جزو محورهای پرتردد استان برشمرد و اضافه کرد: در این مدت چهار میلیون و ۹۱۶ هزار و ۱۱۵ تردد در محور اردبیل - نیر ، چهار میلیون و ۷۹۳ هزار و۳۲۲ تردد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس و ۲ میلیون و ۵۳۸ هزار و۵۶۳ تردد در محور اردبیل - مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.

نسیمی همچنین از ثبت بیش از چهار میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۱۷۴ هزار و۳۴۳ تردد در محور بران - قره آغاج ، ۱۱۵ هزار و ۴۱۵ تردد در محور مشگین‌شهر - کنگرلو و ۱۳۳ هزار و ۷۳۹ تردد در محور جعفرآباد - بیله‌سوار ثبت شده است.

وی یادآور شد: میانگین سرعت متوسط در استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار می‌رود رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علایم راهور توجه کرده و سبقت و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از فعالیت ۷۴ دستگاه ترددشمار برخط ، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان اردبیل خبر داد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

نظر شما