شناسهٔ خبر: 67939821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اجرای طرح «شهید عجمیان» در ۱۸۰ مدرسه استان یزد

مسئول بسیج دانش‌آموزی یزد اجرای طرح «شهید عجمیان» را از جمله اقدامات شاخص این سازمان در استان یزد دانست و گفت:‌ در طرح جهادی «شهید عجمیان» امسال در ۱۸۰ مدرسه یزد، ابرکوه، مروست و نیر اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از بسیج رسانه استان، حجت الاسلام «حمید قطبی راوندی» اظهار کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد به دنبال اجرای سیاست‌های محرومیت‌زدایی بسیج هر ساله قبل از فرا رسیدن ماه تحصیلی جدید در قالب طرح جهادی «شهید عجمیان» نسبت به بهسازی و مرمت مدارس مناطق مختلف استان اقدام می‌کند.

وی با بیان این‌که در سال گذشته بالغ بر ۲۶۰ مدرسه تحت پوشش طرح شهید عجمیان قرار گرفتند، افزود: اقداماتی نظیر آسفالت، ایزوگام پشت‌بام، رنگ آمیزی و تأمین و تعمیر سیستم گرمایشی و سرمایشی کلاس‌های درس از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار بسیج دانش‌آموزی در طرح «شهید عجمیان» است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان یزد در ادامه با بیان این‌که امسال نیز بالغ بر یک هزار نفر در قالب ۷۸ گروه جهادی مأموریت بهسازی، رنگ‌آمیزی و سرویس وسایل گرمایشی و سرمایشی ۱۸۰ مدرسه در مناطق یک و دو یزد، ابرکوه، مروست و نیر را به عهده دارند، گفت: مأموریت گروه‌های جهادی در طرح شهید عجمیان در بازه زمانی یک ماه شهریورماه اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام قطبی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و فرآیند اجرایی مأموریت امسال گروه‌های جهادی طرح «شهید عجمیان» در استان آغاز شده و در زمان مقرر نیروهای جهادی عملیات اجرایی خود را انجام خواهند داد.

نظر شما