شناسهٔ خبر: 67941882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان :

۲۴۷ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی از کشاورزان خریداری شده است

زنجان-زمانی،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان،گفت: تاکنون بیش از ۲۴۷ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی در قالب خرید تضمینی  از کشاورزان خریداری شده است.

صاحب‌خبر -

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۴۷ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی در قالب خرید تضمینی از کشاورزان خریداری شده است، گفت: ۲۶ درصد از بهای گندم تحویلی هر کشاورز که تاریخ ۱۵ تیر ماه گندم خود را تحویل داده اند به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل به گندمکاران پرداخت شده است.

وی ابراز داشت: روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان شروع شده و تاکنون هم به خوبی پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان،گفت: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه، به بانک کشاورزی ارسال و بعد از طی مراحل اداری به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

زمانی تاکید کرد: هم اکنون ۳۲ مرکز در سطح استان فعال و آماده تحویل گندم از کشاورزان است و کشاورزان می‌توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم خود به مراکز مشخص شده مراجعه کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان،تصریح کرد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

نظر شما