شناسهٔ خبر: 67938554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله عنوان کرد:

استفاده از همه ظرفیت‌های استان مرکزی در برگزاری مرحله دوم کنگره شهدای استان

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی گفت: از همه ظرفیت‌های استان مرکزی برای برگزاری مرحله دوم کنگره شهدای استان استفاده خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

سردار مرتضی عمومهدی در بازدید از موقعیت حضرت روح‌الله با تقدیر از اقدامات ستاد کنگره شهدای استان مرکزی اظهار کرد: خوشبختانه ستاد کنگره شهدای استان طی هشت سال گذشته اقدامات ماندگار و اثرگذاری انجام داده و علاوه بر سازماندهی تشکیلاتی قوی که جمع زیادی از دلسوزان و فعالین ایثار و شهادت را گرد هم آورده، عملکرد درخشانی در برگزاری اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌ها داشته که قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی افزود: جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس، تهیه کتاب‌های مرتبط با شهدا، امامین انقلاب، بانوان و کودکان، برگزاری اجلاسیه‌های مختلف، تشکیل و فعالیت کارگروه‌های تخصصی، فعالیت‌های تبلیغی، رسانه‌ای و مجازی و ایجاد وحدت در میان دستگاه‌های مختلف استان از نقاط قوت و برجسته ستاد کنگره شهدای استان مرکزی است که باید با قوت ادامه داشته باشد.

سردار عمومهدی الگو شدن برخی اقدامات ستاد کنگره شهدای استان را نتیجه مجاهدت‌ها و اقدامات جمعی و در رأس آن‌ها سردار کریمی فرمانده سابق سپاه روح‌الله دانست و افزود: سردار کریمی با تدبیر، فرماندهی و هدایت‌های ۱۰ ساله خود در ستاد کنگره و قبل از آن در ستاد پیشینه رزم استان زیرساخت‌های بزرگی در حوزه ایثار و شهادت ایجاد کرده و امروز بستر فعالیت‌های مختلف به خوبی آماده است و باید از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی تاکید کرد: در راستای برگزاری مرحله دوم کنگره شهدای استان مرکزی از همه ظرفیت‌ها و توان استان استفاده خواهیم کرد و مهمترین اولویت ستاد کنگره استفاده از تجربیات و بکارگیری همه ظرفیت‌ها خصوصا بخش مردمی است که باید با همه توان پیگیری شود.

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی ادامه داد: پیگیری و تحقق بیانات مقام معظم رهبری در حوزه ایثار و شهادت و خصوصا بیانات ایشان در دیدار با ستاد کنگره شهدای استان در سال ۹۸ اولویت مهم و چشم انداز ما خواهد بود و همه کارگروه‌های تخصصی باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در موقعیت حضرت روح الله گفت: آثار تماشایی و فضای معنوی موقعیت حضرت روح الله(ره) که مبتکرانه و خلاقانه جمع آوری شده جای تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران این مجموعه و خصوصا ستاد کنگره شهدای استان و کارگروه عملیات و جمع آوری دارد. این مکان معنوی باید به پاتوق نوجوانان و جوانان تبدیل شود.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه روح‌الله، سردار عمومهدی خاطرنشان کرد: ثبت خاطرات دلاورمردان و رزمندگان دفاع مقدس در مجموعه موقعیت حضرت روح الله نیز اقدامی قابل تقدیر است. دست‌اندرکاران این مقر و ستاد کنگره شهدای استان مرکزی نقش ارزشمندی در تثبیت، تقویت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت ایفا کرده‌اند. ستاد کنگره شهدای استان عملکرد درخشانی در جهاد تبیین دارد که باید ادامه دار باشد.

انتهای پیام 

نظر شما