شناسهٔ خبر: 67938660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ایثار و شهادت

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مدمی در برنامه های ایثار و شهادت در استان مرکزی تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار مرتضی عمومهدی عصر امروز در بازدید از موقعیت حضرت روح‌الله با اشاره به برگزاری مرحله دوم کنگره شهدای استان مرکزی اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت ستاد کنگره شهدا، استفاده از تجربیات و به کارگیری همه ظرفیت‌ها به ویژه استفاده از ظرفیت‌های مردمی است که باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد. خوشبختانه ستاد کنگره شهدای استان مرکزی در هشت سال گذشته اقدامات ماندگار و اثرگذاری انجام داده که می‌توان در مرحله دوم از تجربیات گذشته بهره گیری داشت.

وی افزود: ستاد کنگره شهدای استان علاوه بر سازماندهی تشکیلاتی قوی و گردآوری جمع کثیری از دلسوزان و فعالان ایثار و شهادت، عملکرد درخشانی در برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌ها، شامل جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس، تهیه کتاب‌های مرتبط با شهدا، امامین انقلاب، بانوان و کودکان، برگزاری اجلاسیه‌های مختلف، تشکیل و فعالیت کارگروه‌های تخصصی، فعالیت‌های تبلیغی، رسانه‌ای و مجازی و ایجاد وحدت در میان دستگاه‌های مختلف استان داشته که قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی با بیان اینکه نقاط قوت و برجسته ستاد کنگره شهدای استان مرکزی باید با قوت ادامه داشته باشد، گفت: اولویت مهم و چشم انداز استان در برگزاری مرحله دوم کنگره شهدا، پیگیری و تحقق بیانات مقام معظم رهبری در حوزه ایثار و شهادت و به ویژه بیانات معظم له در دیدار با ستاد کنگره شهدای استان در سال 98 است. بنابراین تمامی کارگروه‌های تخصصی باید این مهم را در اولویت کار قرار دهند.

سردار عمومهدی بیان کرد: ستاد کنگره شهدای استان به جهت مجاهدت‌ها و اقدامات جمعی از مسئولان و در رأس آنها سردار کریمی به یک الگو‌ تبدیل شد به طوری که کریمی با تدبیر، فرماندهی و هدایت‌های 10 ساله خود در ستاد کنگره و قبل از آن در ستاد پیشینه رزم استان زیرساخت‌های بزرگی در حوزه ایثار و شهادت ایجاد کرد و امروز بستر فعالیت‌های مختلف به خوبی آماده است. بنابراین استفاده از این فرصت‌ها برای همگان ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد درخشان ستاد کنگره شهدای استان در جهاد تبیین باید ادامه دار باشد، بیان کرد: مجموعه موقعیت حضرت روح الله و ستاد کنگره شهدای استان مرکزی نقش ارزشمندی در تثبیت، تقویت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت ایفا کرده‌اند، ثبت خاطرات دلاورمردان و رزمندگان دفاع مقدس در مجموعه موقعیت حضرت روح الله نیز از اقدامات قابل تقدیر است، آثار تماشایی و فضای معنوی موقعیت حضرت روح الله(ره) که مبتکرانه و خلاقانه جمع آوری شده جای بسیار تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران این مجموعه و به ویژه ستاد کنگره شهدای استان و کارگروه عملیات و جمع آوری را دارد و باید این مکان معنوی به پاتوق نوجوانان و جوانان تبدیل شود.

انتهای پیام/711/

نظر شما