شناسهٔ خبر: 67934157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ترافیک سه‌راه گوهردشت کرج کاهش پیدا می‌کند

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به افتتاح پروژه لوپ سه‌راه رجایی شهر(گوهردشت) کرج گفت: این پروژه با هدف کاهش ترافیک و با صرف اعتبار ۳۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمدرضا ناصرخاکی ظهر امروز _دوشنبه هشتم مرداد_ در آئین افتتاحیه لوپ سه راه رجایی شهر کرج با بیان اینکه مراسم پروژه لوپ شرق به جنوب پل ۱۲ فروردین به عنوان یکی از الزامات تکمیل کننده این محدوده است، اظهار کرد: این طرح در محور شهید بهشتی به خصوص حد فاصل پل شهید آجرلو تا دهقان ویلا برنامه ریزی و اجرا شد.

وی افزود: اگرچه حجم این پروژه بالا نبود اما معارضات آن در بخش‌های مختلف زیرساختی از جمله برق و گاز که اکنون نیز در قسمت ضلع شمالی خیابان شهید بهشتی مشغول کار هستند بسیار بود و امیدواریم بحث اتصال گاز نیز سریع‌تر انجام شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

ناصر خاکی با تاکید بر اینکه با افتتاح این لوپ شاهد کاهش زمان در انتقال خودروها به قسمت جنوبی بولوار یادگار امام خواهیم بود، اضافه کرد: امید است ثمره ترافیکی آن برای مردم قابل مشاهده باشد و همچنین مسائل مربوط به محیط زیست را حاصل کند.

وی گفت: پروژه لوپ شرق به جنوب پل ۱۲ فروردین (سه راه رجایی شهر) با دو هزار متر مکعب بتن ریزی، ۸۰ تن آرماتوربندی، هفت هزار متر مکعب خاکبرداری و خاک‌ریزی و صرف ۶۰۰ تن آسفالت به بهره‌برداری رسید.

نظر شما