شناسهٔ خبر: 67931061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان؛

لوپ شرق به جنوب پل ۱۲ فروردین به بهره برداری رسید

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج، پروژه لوپ شرق به جنوب پل ۱۲ فروردین را از پروژه‌های اولویت دار مدیریت شهری کرج در ششمین دوره شورای اسلامی شهر برشمرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان امروز در اختیار شهروندان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا ناصرخاکی در آیین افتتاح لوپ شرق به جنوب پل ۱۲ فروردین (سه راه رجایی شهر) که پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان شهری برگزار شد، با یادآوری اینکه خط تندرو اتوبوس نیز به تازگی افتتاح شد، اظهار داشت: پروژه لوپ شرق به جنوب پل ۱۲ فروردین  به عنوان یکی از الزامات تکمیل کننده این طرح در محور شهید بهشتی به خصوص حد فاصل پل شهید آجرلو تا دهقان ویلا مد نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شاید حجم پروژه زیاد به نظر نرسد، گفت: این در حالی است که معارضات آن در بخش های مختلف برق، گاز که اکنون نیز در قسمت ضلع شمالی خیابان شهید بهشتی مشغول کار هستند بسیار چشمگیر بود و امیدواریم بحث اتصال گاز نیز سریع تر انجام شود.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج این پل بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان هزینه داشته و به عنوان بهره برداری آزمایشی امروز به بهره برداری رسید.

ناصرخاکی عنوان کرد: با توجه به کاهش زمان در انتقال خودروها به قسمت جنوبی بولوار یادگار امام، امید است ثمره ترافیکی آن برای مردم قابل مشاهده باشد و همچنین مسائل مربوط به محیط زیست را حاصل کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج همچنین ابراز امیدواری کرد که شاهد افتتاح زودهنگام سایر پروژه های سطح شهر باشیم.

گفتنی است پروژه لوپ شرق به جنوب پل ۱۲ فروردین (سه راه رجایی شهر) با دو هزار متر مکعب بتن ریزی، ۸۰ تن آرماتوربندی، هفت هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی و صرف ۶۰۰ تن آسفالت امروز، ۸ مرداد ماه ۱۴۰۳ به بهره برداری رسید.
 

نظر شما