شناسهٔ خبر: 67933695 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس سازمان آتش نشانی گفت: مکان‌های ناایمن به دستگاه‌های ذیصلاح معرفی شدند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: بازدید کارشناسی از تمامی ساختمان های تجاری همدان انجام شده و مکان‌های ناایمن به دستگاه‌های ذیصلاح معرفی شده‌است. رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: بازدید کارشناسی از تمامی ساختمان های تجاری همدان انجام شده و مکان‌های ناایمن به دستگاه‌های ذیصلاح معرفی شده‌است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سیدصادق پورسینا  اظهار کرد: ما وظیفه داریم نظر کارشناسی خود را در حوزه خطرات آتش سوزی و ایمنی ارائه دهیم اما مجری آن سایر دستگاه‌های اجرایی همچون شهرداری است.

 

وی اضافه کرد: بازدید دوره‌ای از تمامی مراکز تجاری همدان انجام شده و نظرات کارشناسی را نیز ارائه کرده‌ایم منتهی شهرداری در خصوص اعمال قانون تصمیم‌گیری می‌کند.

 

پورسینا در خصوص مطالب مطرح شده در برخی رسانه‌ها پیرامون پاساژ قدس همدان گفت: این پاساژ از جمله مجتمع‌هایی است که ایمنی آن تایید نشده و شهرداری نیز ورود کرده است.

 

وی افزود: هم اکنون مشاور از سوی شهرداری برای این پاساژ انتخاب شده و او نیز پس از بررسی میدانی و کارشناسی اعلام کرد مقاوم‌سازی به دلیل وضعیت موجود ساختمان و برآورد هزینه به صرفه و صلاح شهرداری نیست.

 

پورسینا خاطرنشان کرد: بر اساس بند ١۴ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها؛ مسوولیت رفع خطر از محل‌های مهم و پاساژها که محل تردد و مراجعان عموم مردم هستند، بر عهده مالک یا مالکان و در صورت عدم اقدام به موقع از سوی آن‌ها بر عهده شهرداری‌ ها است.

نظر شما