شناسهٔ خبر: 67936521 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برگزاری دوره طرح ولایت در حوزه علمیه اصفهان

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان گفت: دوره طرح ولایت ویژه طلاب اصفهان به مدت یک ماه در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مجتبی امیریان با اشاره به دوره طرح ولایت ویژه طلاب اصفهان در مورد زمان و مکان برگزاری این دوره اظهار کرد: دهمین دوره طرح ولایت که از ۱۶ تیرماه ویژه طلاب حوزه علمیه اصفهان در مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) آغاز شده، تا ۲۶ مرداد به مدت ۳۰ روز برگزار می‌شود.

وی در مورد عناوینی که در دوره طرح ولایت ارائه می‌شود، گفت: در این دوره عناوینی همچون معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست توسط آیات و حجج الاسلام محمد نراقی، علی رضائیان، سید اباذر نبویان، محمدمهدی ایوبی و حسین‌زاده یزدی ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام امیریان در مورد کارآموزان دوره، اظهار کرد: در فراخوان اولیه ۱۱۲ نفر ثبت نام کردند که پس از مصاحبه ۲۵ نفر مورد پذیرش قرار گرفتند و این نوع پذیرش به دلیل حساسیت اساتید نسبت به کیفیت دوره بوده است.

وی در پایان در مورد کیفیت ارزیابی از طلاب و کارآموزان پس از ۲۱۶ ساعت کلاس‌های آموزشی گفت: پس از پایان هر کتاب به تعداد ۲۰ سوال تستی از طرف موسسه امام خمینی(ره) طراحی و شرکت کنندگان به پاسخگویی آن می‌پردازند و در پایان به صورت مصاحبه و مقاله مورد ارزیابی نهایی واقع می‌شوند.

نظر شما