شناسهٔ خبر: 67926878 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اتحادیه جهانی کشتی: آذرپیرا مانع جدی بر سر راه غول آمریکایی

وحید رجبی

اتحادیه جهانی کشتی از امیرعلی آذرپیرا آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در المپیک پاریس به عنوان یکی از مدعیان این وزن نام برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی از انگیزه بالای کایل اسنایدر آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم آمریکا و دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک برای گرفتن انتقام شکست سنگین مسابقات جهانی در المپیک پاریس خبر داد و نوشت: اسنایدر در مبارزه مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان پیش از پایان ۳ دقیقه نخست مبارزه، مقابل احمد تاج‌الدین‌اف کشتی‌گیر روسی الاصل تیم بحرین با نتیجه سنگین ۱۱ بر صفر تن به شکست داد.

اسنایدر پس از این شکست، طی ماه‌های گذشته تمرینات خود را زیر نظر کایل ساندرسون قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن، در سالن تمرین دانشگاه پنسیلوانیا دنبال کرد و به طور ویژه راه‌های شکست تاج‌الدین‌اف در نیمه نهایی المپیک پاریس را دنبال کرد.

اتحادیه جهانی کشتی در ادامه از امیرعلی آذرپیرا آزادکار ۲۲ ساله ایران در المپیک پاریس به عنوان یکی از رقبای جدی کایل اسنایدر نام برد و نوشت: آذرپیرا در بین ۴ نفر برتر رنکینگ نیست و ممکن است در هر مرحله از المپیک پاریس به مصاف اسنایدر برود. آذرپیرا کمتر از ۷ ماه پیش در فینال تورنمنت رنکینگ کرواسی مقابل اسنایدر با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسید و علاوه بر کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، در رقابت با کامران قاسمپور که در این مسابقات مقابل اسنایدر شکست خورده بود، صاحب دوبنده تیم ملی ایران در المپیک پاریس شد.

ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان، ابراهیم چیفتچی از ترکیه و گیوی ماچاراشویلی از گرجستان دیگر مدعیان این وزن در المپیک پاریس هستند که هر کدام از آن‌ها ممکن است ستاره این مسابقات باشند.

انتهای پیام

نظر شما