شناسهٔ خبر: 67867905 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تابلو فرش ماشینی سایز بزرگ + ۵ نکته برای خرید

امروزه تابلو فرش ماشینی بدلیل قیمت ارزان و کیفیت بالا به یکی از کالاهای پرطرفدار تبدیل شده است. این تابلو فرش ها علاوه بر تنوع بالا در طرح و رنگ، دارای تنوع سایز نیز می‌باشند.

صاحب‌خبر -

امروزه تابلو فرش ماشینی بدلیل قیمت ارزان و کیفیت بالا به یکی از کالاهای پرطرفدار تبدیل شده است. این تابلو فرش ها علاوه بر تنوع بالا در طرح و رنگ، دارای تنوع سایز نیز می‌باشند. از سایز کوچک ۳۰ در ۲۰ سانتی متری تا سایز بزرگ ۱۵۰ در ۲۲۰ سانتیمتری در تابلو فرش های ماشینی موجود است. خرید تابلو فرش ماشینی با قیمت ارزان میتواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای زیبایی بخشیدن به دکوراسیون باشد.

انواع تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش های ماشینی دارای تنوع بسیار بالا در طرح هستند که این تنوع در تابلو فرش دستباف وجود ندارد. تابلو فرش‌های طرح فرانسوی، طرح ایرانی، مینیاتور، منظره، گل، تک چهره و آیات قرآنی از جمله دسته‌بندی‌های تابلو فرش ماشینی هستند. تابلو فرش مدرن نیز از جدیدترین تابلو فرش هاست که در تابلو فرش ماشینی ارائه می‌شود.

تابلو فرش ماشینی سایز بزرگ + ۵ نکته برای خرید

 تابلو فرش ماشینی سایز بزرگ طرح تاجگذاری سلیمان

در این رابطه در سایت دیجی کالا آمده است:

تابلو فرش‌ها از جهت طرح و نقش طیف وسیع‌تری نسبت به فرش‌ها دارند که این طرح‌ها هم می‌توانند ساده و سنتی باشند و هم فانتزی و مدرن؛ طرح‌هایی هم چون انواع پرنده، منظره و گل، طبیعت، حیوانات، خوشنویسی، وان یکاد، مینیاتور، چهره و تندیس از پرطرفدارترین نقش‌ها در تابلو فرش هستند. علاوه بر این بعضی طرح‌ها براساس علاقه‌ی طرفداران تابلو فرش به محل زندگی و سبک زندگی بافندگان به وجود آمده است مانند طرح خانه‌های روستایی، کوچ عشایر و حتی حیواناتی همچون اسب و ببر. هم‌چنین برخی از افراد عکس چاپی خود و یا خانواده‌ی شان را بر روی فرش‌های کوچک و بزرگ سفارش می‌دهند و شکوه زیبایی را برای خانه‌ی‌شان به ارمغان می‌آورند.

تابلو فرش ماشینی سایز بزرگ

تابلو فرش ماشینی دارای تنوع سایز نیز می‌باشد. خرید تابلو فرش ماشینی در سایز دلخواه امکان‌پذیر است و میتوانید سایز مدنظرتان را از میان ۶ سایز مختلف انتخاب کنید. تابلو فرش ماشینی سایز بزرگ از تابلو فرش های پرفروش و پرطرفدار است که معمولا در سایز ۱۲۰ در ۸۰ سانتیمتر تا ۲۲۰ در ۱۵۰ سانتیمتر تعریف می‌شود. تابلو فرش های ماشینی در سایز بزرگ، دارای کیفیت و وضوح بالا بوده و طرح تابلوفرش را با ظرافت تمام و جزئیات خیره کننده به تصویر می‌کشند. قیمت تابلو فرش ماشینی ارزان نیز به سایز آن و طرح قاب انتخابی شما بستگی دارد. این تابلو فرش ها نسبت به کیفیت، قیمت مقرون به صرفه و ارزشمندی دارند.

تابلو فرش ماشینی سایز بزرگ + ۵ نکته برای خرید

 تابلو فرش ماشینی طرح سلاطین با سایز بزرگ

مزایا

از مزیت‌های تابلو فرش ماشینی سایز بزرگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت ارزان: تابلو فرش های ماشینی قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به تابلو فرش دستباف دارند. تابلو فرش های ماشینی سایز بزرگ نیز دارای قیمت مقرون بصرفه بوده و با صرف هزینه اندک، میتوان از تابلوفرشی با کیفیت بالا بهره‌مند شد.
  • کیفیت و وضوح بالا: بدلیل استفاده از بی‌نهایت رنگ در چاپ و تولید، این تابلوفرش‌ها دارای وضوح بالا بوده و جزئیات طرح را به زیبایی به تصویر می‌کشند. تابلو فرش های ماشینی سایز بزرگ ۱۰۰۰ شانه هستند. استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تکنولوژی پیشرفته‌ی چاپ در تولید آن، باعث پدید آمدن تابلو فرش هایی با رنگ بندی جذاب و چشم‌نواز می‌شود.
  • اثر بصری چشم‌گیر: تابلو فرش ماشینی سایز بزرگ، با رنگ‌بندی شفاف و جذابی که دارد، با پوشش فضای زیاد، اثر بصری فوق‌العاده زیبا و چشم‌گیری ایجاد می‌کند. این تابلوفرش‌ها با هزینه کم و مقرون به صرفه، میتوانند دیوارهای بزرگ خانه که خالی و بی روح هستند را به خوبی پوشش داده و جذابیت و زیبایی دکوراسیون را افزایش دهند.

ویژگی‎ها

  • جنس تابلو فرش: جنس تابلو فرش های ماشینی از پلی استر و اکرلیک است. از ویژگی های برجسته آنها می‌توان به دوام و ماندگاری بالا، رنگ‌پذیری عالی و مقاومت در برابر شستشو اشاره کرد.
  • رنگ ثابت: رنگ‌های استفاده شده در تولید تابلو فرش ماشینی، رنگ‌های خارجی و درجه یک بوده و در طول زمان ثابت می‌مانند.
  • قابل شستشو بودن: چاپ و تولید تابلو فرش ماشینی در دمای ۱۵۰ درجه انجام می‌شود. حتی آب جوش ۱۰۰ درجه‌ای نیز نمیتواند آسیبی به رنگ تابلوفرش بزند. پس میتوان گفت تابلو فرش های ماشینی به راحتی قابل شستشو بوده و رنگ های آن در برابر شستشو مقاوم است.

تابلو فرش ماشینی سایز بزرگ + ۵ نکته برای خرید

 تابلو فرش ماشینی طرح منظره رودخانه با سایز بزرگ

در این باره در سایت فروشگاه تابلو فرش ماشینی هیدا دکور نیز آمده است:

تابلو فرش ماشینی، یک هنر متفاوت و نوآورانه است که با استفاده از تکنولوژی مدرن، به نحوی زیبا و الهام بخش ظاهر شده است. این نوع تابلوها، نه تنها توانایی تولید طرح‌های پیچیده و دقیق را دارند، بلکه با دقتی بالا به جزئیات و رنگ ها پرداخته اند. از طرح‌های سنتی گلی تا طرح‌های مدرن و انتزاعی، تابلو فرش ماشینی دنیای گسترده‌ای از سلایق و سبک‌ها را پوشش می‌دهد. این تابلو فرش های ارزان قیمت، سنت و مدرنیته را به خوبی ترکیب کرده و با ارائه تنوع و زیبایی بی‌پایان، احساس دلبستگی و عشق به هنر را در افراد تقویت می‌کند.

خرید تابلو فرش ماشینی سایز بزرگ

تابلو فرش ماشینی سایز بزرگ را هم میتوانید بصورت اینترنتی و هم بصورت حضوری خرید کنید. اما باید در نظر داشته باشید که در فروشگاه های حضوری تنوع این تابلو فرش ها بسیار پایین است. همچنین امکان سفارش با طرح قاب دلخواه نیز وجود ندارد. اما اگر از فروشگاه های آنلاین معتبر مانند هیدا دکور خرید کنید، هم از تنوع بسیار بالای طرح‌ها بهره مند می‌شوید و هم از امکان انتخاب طرح قاب تابلوفرش. فروشگاه هیدا دکور برای اعتماد و اطمینان مشتریان خود، ضمانت کیفیت و ضمانت بازگشت وجه ۷ روزه را برای کلیه محصولات خود ارائه می‌کند. قیمت تابلو فرش ماشینی در فروشگاه اینترنتی هیدا دکور بصورت بدون واسطه بوده و مستقیم از کارخانه کاشان ارائه می‌شود.

۵ نکته‌ای که هنگام خرید باید دقت کنید

  1. توجه به جنس تابلو فرش: هنگام خرید تابلو فرش ماشینی باید به جنس تابلو فرش دقت کنید. تابلو فرش ماشینی با کیفیت، تابلوفرشی است که روی فرش ماشینی با جنس اکرلیک و پلی استر چاپ شده باشد، نه روی پارچه مخمل.
  2. توجه به جنس قاب و استحکام آن در سایز بزرگ: بدلیل بزرگ بودن سایز این تابلوفرش‌ها، بهتر است از قاب چوبی برای آنها استفاده کنید که دارای استحکام کافی باشد.
  3. داشتن قابلیت شستشو: حتما هنگام خرید، قابل شستشو بودن تابلو فرش ماشینی را سوال کنید. اگر تابلوفرش ماشینی کیفیت بالایی داشته باشد، حتما قابل شستشو بوده و دارای رنگ ثابت خواهد بود.
  4. متناسب بودن سایز تابلو فرش با فضای مدنظر: قبل از خرید، ابعاد فضای مدنظرتان را اندازه گیری کنید و سایز متناسب با فضا را انتخاب کنید.
  5. بودجه و قیمت: حتما قبل از خرید، قیمت را از سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف چک کنید تا تابلوفرش را با قیمت مناسب خریداری کنید. همچنین، با قابلیت سفارش تابلوفرش ماشینی در سایز دلخواه، شما میتوانید سایز متناسب با بودجه‌تان را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی تابلو فرش ماشینی از نوع سایز بزرگ آن پرداختیم و به نکاتی از جمله مزایا و ویژگی‌های آن و نحوه خرید تابلو فرش ماشینی سایز بزرگ اشاره کردیم. شما نیز اگر میخواهید تابلو فرش ماشینی سایز بزرگ بخرید، میتوانید میتوانید با مراجعه به فروشگاه های آنلاین معتبر مانند هیدا دکور از قیمت تابلو فرش ماشینی مطلع شده و تابلو فرش ماشینی را بصورت اینترنتی سفارش دهید.

نظر شما