شناسهٔ خبر: 67870170 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

باشگاه نوآوران اجتماعی راه اندازی می شود

مریم رضایی

دبیر کل جایزه جانا از راه اندازی باشگاه نوآوران اجتماعی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمدمهدی جعفری دبیرکل جایزه جانا در آیین اختتامیه رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی بااشاره به چالش های امروز کشور گفت: مهمترین چالش ما چالش های اجتماعی است و اگر این چالش های مرتفع شوند سایر چالش ها رفع می شود.

وی تاکید کرد: اکوسیستم اجتماعی کشور یک اکوسیستم خسته است و نیاز به دمیده شدن روح جدید در اکوسیستم اجتماعی داریم و جایزه نوآوری اجتماعی یا جانا به دنبال این هدف است.

جعفری از راه اندازی باشگاه نوآوری اجتماعی خبر داد و یادآور شد:  در این باشگاه همه فعالان حوزه اکوسیستم اجتماعی  عضو هستند تا با ارتقاء توانمندی‌های خود، اقدام به رفع مشکلات اجتماعی کشور از طریق نوآوری‌ کنند.

دبیر کل جایزه جانا تقویت این باشگاه را از مسوولیت‌های اجتماعی این دبیرخانه عنوان کرد و یادآور شد:بنا داریم رویداد رقابت دانشجویی نواوری دانشجویی را به طور سالانه برگزار کنیم.

شناسایی جوانان توانمند در نوآوری اجتماعی 

مریم کیا دبیر رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی نیز در این مراسم با اشاره به وجود جوانان مستعد در کشور برای رفع چالش‌ها گفت: ما در رویداد رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی سعی کردیم جوانان مستعد را شناسایی کرده و با معرفی آنها به بازیگران زیست بوم توسعه فناوری از آنها حمایت کنیم.

وی آغاز برگزاری این رویداد را از ۲۶ آذر عنوان کرد و یادآور شد: در این رویداد از سوی ۸۰۰ تیم ایده بیش از ۳۵۰ طرح ارسال شد و از ۴۰ تیم منتخب مرحله سوم برای حضور در مرحله نهایی و اختتامیه این رویداد دعوت به عمل آمد.

کیا برگزاری ۸۰ ساعت مشاوره، ۴۰ساعت کارگاه آموزشی را از برنامه های اختتامیه رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی نام برد و یادآور شد: امروز ۱۲ تیم منتخب در برابر داوران از ایده های خود دفاع کردند.

انتهای پیام

نظر شما