شناسهٔ خبر: 67857212 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رنگ‌بندی کامل گوشی‌های جدید گوگل / عکس

با نزدیک‌شدن به زمان معرفی سری پیکسل ۹، اطلاعات مهمی از این دستگاه‌ها فاش شده است. برای مثال در برخی ویدیوهای تبلیغاتی، کاورهای رسمی پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL لو رفت و در ویدیویی دیگر، پیکسل ۹ پرو XL با پیکسل ۸ پرو مقایسه شده بود. اکنون نیز اطلاعات و تصاویری پیرامون رنگ‌بندی کامل این گوشی‌های جدید به بیرون درز کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از دیجیاتو، طبق تصاویر فاش‌شده توسط اندروید هدلاینز، ظاهراً پیکسل ۹ در ۴ رنگ‌بندی مشکی براق، سفید، سبز و صورتی روانه بازار خواهد شد.

نوار دوربین‌ها در سری پیکسل ۹ به‌صورت بیضی طراحی شده و خبری از طراحی‌ دو نسل گذشته، یعنی اتصال نوار به کناره‌های دستگاه نیست. از طرفی بدنه پشتی پیکسل ۹ مشابه نسل قبل، براق به‌نظر می‌رسد؛ بنابراین رنگ مشکی دستگاه ممکن است جای اثرانگشت کاربران را بیشتر از سایر رنگ‌بندی‌ها نشان دهد.

رنگ‌بندی کامل گوشی‌های جدید گوگل / عکس

پیکسل ۹ به نمایشگر ۶.۳ اینچی OLED مجهز شده و احتمالاً حداکثر روشنایی آن به ۲۰۰۰ نیت می‌رسد. در بخش عکاسی نیز دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت دستگاه تعبیه شده و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید آن را همراهی می‌کند. همچنین دوربین ۱۰.۵ مگاپیکسلی سلفی نیز در حفره بالای دستگاه قرار خواهد گرفت. با حضور ابزارهای هوش مصنوعی مولد، کاربران قادر خواهند بود تا تصاویر جذاب و متنوعی خلق کنند.

تمامی دستگاه‌های سری پیکسل ۹ به تراشه تنسور ۴ مجهز خواهند بود؛ تراشه‌ای هشت‌هسته‌ای که ساختار آن را یک هسته Cortex-X۴، سه هسته Cortex-A۷۲۰ و چهار هسته Cortex-A۵۲۰ تشکیل می‌دهند. همچنین احتمالاً پیکسل ۹، با ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت از راه خواهد رسید. طبق گزارش اخیر، دستگاه مذکور از مودم اگزینوس ۵۴۰۰ استفاده می‌کند و انتظار می‌رود از ارتباطات ماهواره‌ای هم پشتیبانی کند.

تاریخ رونمایی از سری پیکسل ۹ گوگل رسماً ۲۳ مردادماه اعلام شده است.

۵۸۵۸

نظر شما