شناسهٔ خبر: 67855892 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

هدف آرسنال کسب ۱۱۴ امتیاز است

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:میکل آرتتا می‌گوید تیمش برای اطمینان از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باید ۱۱۴ امتیاز به دست آورد.به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بامدداد یکشنبه در دومین دیدار دوستانه‌اش در پیش فصل و در حالی که برای سپری کردن تمرینات و برگزار چند بازی راهی آمریکا شده است روبروی منچستریونایتد به میدان خواهد رفت تا هواداران آمریکایی شاهد یک تقابل جذاب باشند.

آرتتا ساعتی قبل در نشست خبری پیش از برگزاری این دیدار حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.تلاش برای قهرمانی در فصل جدید: ما تحلیل‌های کاملی انجام دادیم و می‌دانیم که در سال گذشته چه دستاوردهایی داشتیم و چرا نتوانستیم به آنچه می‌خواستیم که کسب عنوان قهرمانی بود برسیم، خصوصا این که به جام بسیار نزدیک بودیم. می‌دانیم که باید چه کارهایی انجام دهیم، چون الان در سطح بسیار خوبی هستیم اما همچنان نیاز به پیشرفت داریم و باید سعی کنیم که فاصله کم موجود با قهرمان را از بین ببریم. باور و انگیزه من نگاه کردن به این پسرها و میزان عطش آنها برای قهرمانی است.

اهمیت پیروزی برابر یونایتد در تور پیش فصل: پیروزی همیشه به تیم کمک می‌کند و باعث می‌شود که حس خوب و باور به بازیکنان القا شود. ما قرار است برابر یکی از بهترین تیم‌های دنیا در یکی از جذاب‌ترین استادیوم‌های دنیا که توسط مالکان باشگاه ما ساخته شده است به میدان برویم و فردا روز بزرگی برای ما خواهد بود.

اهمیت تقویت تیم: تمام تمرکز ما روی این است که بتوانیم باعث پیشرفت این بازیکنان شویم و بهترین عملکرد ممکن را از آنها بگیریم. باید کاری کنیم که آنها بتوانند هر سه روز یک بار در بالاترین سطح بازی کنند. می‌دانیم که در بعضی از بخش‌ها باید پیشرفت کنیم. در حال حاضر بازیکن بسیار خوبی در اختیار داریم و این فرصت را به بازیکنان جوان از آکادمی خواهیم داد که با ما باشند و از حضور در این تور لذت ببرند.

نیازها برای پیشی گرفتن از سیتی: ۱۱۴ امتیاز! اگر بتوانیم این امتیازات را به دست آوریم مطمئناً قهرمان لیگ خواهیم شد! هدف ما همین است و باید ببینیم که در انجام این کار موفق خواهیم شد یا خیر. اما امروز هدف ما این است که در هر تک بازی به پیروزی برسیم و نشان دهیم که شایستگی قهرمانی را داریم. باید نشان دهیم که از حریف بهتر هستیم و هدف ما در طول فصل همین خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما