شناسهٔ خبر: 67927079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دایی: طارمی مهاجم بزرگی است/ اینتر خرید بزرگی انجام داد

اسطوره فوتبال ایران مهدی طارمی را خرید بسیار خوبی برای اینتر و سیمونه اینزاگی توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، گاتزتادلواسپورت ایتالیا نوشت: علی دایی را یادتان هست؟ او مهاجم بزرگ ایرانی بود که پیراهن بایرن مونیخ را نیز بر تن کرد. او را می‌توان اسطوره فوتبال آسیا تعریف کرد که کاشف مهدی طارمی بود. امروز دایی ۵۴ ساله است و هیچ شکی به توانمندی طارمی ندارد. طارمی یک بمب افکن واقعی است، می‌تواند حداقل ۱۵ گل به ثمر برساند. او بهترین مهاجم مرکزی در کل آسیاست. این تعریف علی دایی از مهاجم اینتر است.

آیا نراتزوری با خرید طارمی فعالیت خوبی در نقل و انتقالات داشت؟

مطمئنا همین طور است. با توجه به کارهایی که طارمی در پورتو در چهار سال گذشته انجام داده است، این یک خرید خیلی خوب برای اینتر است. او بیش از ۹۰ گل در لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان به ثمر رساند.  

طارمی کنار لائوتارو مارتینس بهتر است یا تورام؟

هر دو. طارمی می‌تواند خود را با هر شرایطی وفق دهد. به عنوان مهاجم اول یا دوم خوب ظاهر خواهد شد. او و لائوتارو، حداقل روی کاغذ می‌توانند بیش از ۴۰ گل به ثمر برسانند.

طارمی چگونه از دیگر مهاجمان متمایز است؟

هوش فوتبالی. طارمی زیاد حرکت می‌کند و به همین دلیل مدافعان را غافلگیر می‌کند. به علاوه او شرایط بدنی خوبی هم دارد. او در دوئل نمی‌بازد و به راحتی توپ را از پاهایش دور نمی‌کند.

آیا اینزاگی مربی مناسبی برای او است؟

از آنچه من دیده‌ام، بله! او احتمالاً همه چیز را در مورد مهدی می‌داند و بنابراین فکر نمی‌کنم به توصیه من نیاز داشته باشد. فقط می‌گویم در حال حاضر اینزاگی مربی‌ای است که می‌تواند بهترین استفاده را از او بکند. علاوه بر این، مهدی در کنار یک مهاجم دیگر بهتر عمل می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما