شناسهٔ خبر: 67851380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دو ومیدانی و همگانی هیات‌های ورزشی برتر همدان شدند

همدان- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته کارشناسان خبره ورزش، رشته‌های دو ومیدانی و همگانی به عنوان هیات‌های ورزشی برتر این استان معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا علی ضمیری کامل روز شنبه در نشست با هیات‌های ورزشی همدان اظهار کرد: این ارزشیابی براساس عملکرد سال گذشته هیات‌های ورزشی انجام شده و همه ساله در این ماه اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: براین اساس هیات‌های دو ومیدانی و همگانی در بین ۵۲ هیات ورزشی عنوان برتر در ۲ حوزه قهرمانی و همگانی را کسب کردند.

ضمیری کامل بیان کرد: این ارزیابی در ۲ بخش همگانی و قهرمانی صورت گرفت که در بخش همگانی به ترتیب هیات ورزش همگانی، روستایی و بازی‌های بومی و محلی و ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در جمع‌بندی برترین هیات‌های ورزشی همدان در بخش قهرمانی، دو و میدانی به عنوان نخست دست یافت و هیات‌های کاراته، فوتبال، دوچرخه سواری، والیبال، کشتی، نابینایان و کم بینایان، جودو، ناشنوایان و ژیمناستیک به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی تعداد بیمه ورزشی سازمان یافته هیات‌ها در بخش روستایی، اعزام و میزبانی رقابت‌ها و جشنواره‌های بین‌المللی و قهرمانی کشور، ورزش همگانی و روستایی و نتایج به دست آمده، برگزاری همایش‌های ورزش همگانی در سطح استان، میزبانی کنگره‌ها و سمینارهای علمی ورزشی استانی و کشوری، انجام دوره‌ها و کارگاه‌های علمی، آموزشی و ورزشی در سطح استان و وضعیت کلاس‌های آموزشی ارتقای مربیگری و داوری را از دیگر ملاک‌های ارزیابی عنوان کرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: ارزیابی هیات‌های ورزشی بر اساس تعداد دعوت شده و برگزیده تیم‌های ملی، تعداد ورزشکاران سازمان یافته، وضعیت تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشوری و عملکرد آن‌ها، شرایط میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور و نتایج تیمی و انفرادی کسب شده، وضعیت اعزام تیم به پیکارهای قهرمانی کشور و نتایج تیمی و انفرادی کسب شده است.

وی یادآور شد: ملاک ما در ارزیابی ارائه عملکرد و فرم‌های ۲۴ بوده و اگر هیاتی عملکرد خود را ارائه ندهد قطع به یقین در این ارزیابی قرار نمی‌گیرد.

نظر شما