شناسهٔ خبر: 67850862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

از ابتدای تابستان سال‌جاری انجام شد؛

نجات ۳ غریق در سواحل بندرانزلی

سعیده مصطفوی

رئیس جمعیت هلال احمر بندرانزلی از نجات جان ۳ غریق از ابتدای تابستان امسال در سواحل این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای طرح نقاط خطرآفرین از ۱۲ خردادماه و طرح سالم سازی سواحل از اول تیر ماه سال جاری آغاز و تا ۷ مهر ماه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

کامبیز راحمی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان امسال مطابق سال‌ های گذشته شاهد حضور بسیاری از هموطنان و گردشگران برای استفاده از سواحل بندرانزلی بودیم لذا اقدامات لازم در جهت تامین سلامت افراد و جلوگیری از بروز حوادث تلخ در دستور کار جدی مسئولین شهرستان قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا اجرای طرح نقاط خطرآفرین از ۱۲ خردادماه و طرح سالم سازی سواحل از اول تیر ماه سال جاری آغاز شد و تا ۷ مهر ماه ادامه دارد.

نجات ۳ غریق در سواحل بندرانزلی

راحمی پور تصریح کرد: ۲۰ ایستگاه در غازیان، ۲۰ ایستگاه در بندرانزلی و هفت ایستگاه سواحل روستایی در غرب و سه ایستگاه سواحل روستایی در شرق شهرستان مستقر شدند.

نجات ۳ غریق در سواحل بندرانزلی

وی افزود: ۱۷۰ ناجی غریق به همراه ۲۵ نفر از نیروهای امدادی هلال احمر در طرح سالم سازی و نقاط خطرآفرین همه روزه فعالیت دارند ضمن اینکه روزهای جمعه تیم پشتیبان فومن سواحل بندرانزلی را پشتیبانی می‌کنند.

نجات ۳ غریق در سواحل بندرانزلی

راحمی پور با اشاره به جان ۳ غریق از ابتدای تابستان سال‌جاری در سواحل شهرستان بندرانزلی به خدمات سرپایی کمک های اولیه توسط هلال احمر اشاره کرد و گفت: این کمک ها علاوه بر غریق های نجات یافته برای حوادث واژگونی چهارچرخ، افتادن از اسب و سایر موارد مشابه کنار ساحل بود.

نجات ۳ غریق در سواحل بندرانزلی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی با اشاره به اهمیت آموزش در پیشگیری از حوادث سواحل، تاکید کرد: پنجشنبه و جمعه هر هفته آموزش همگانی در راستای فرهنگ سازی استفاده از دریا، آشنایی با مخاطرات شنا در نواحی پرخطر همچنین آموزش کمک‌های اولیه در محل طرح دریا انتهای خیابان پاسداران بندر انزلی برای عموم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما