شناسهٔ خبر: 67850788 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۱۰ سریال کره‌ای «ماورائی» که نباید از دست بدهید

در اینجا فهرستی از ۱۰ سریال برتر کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که به بهترین نحو ممکن از عناصر ماوراءطبیعی برای خلق داستان‌ها و موقعیت‌هایی جذاب و مفرح بهره گرفته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین -سریال‌های ماورایی کره‌ای با ترکیب هنرمندانه‌ی عناصر فراطبیعی و داستان‌سرایی‌های جذاب، دنیایی از شگفتی و هیجان را برای بینندگان به ارمغان می‌آورند. این سریال‌ها با خلق شخصیت‌های عجیب، از ارواح شوخ‌طبع و جن‌های خوش‌پوش گرفته تا شیاطین انتقامجو و موجودات اسطوره‌ای، مخاطب را به سفری مفرح در دل تخیلات و افسانه‌ها می‌برند.

به گزارش فرادید؛ در این سریال‌ها، شاهد داستان‌هایی هستیم که نه تنها تخیل را به چالش می‌کشند، بلکه احساسات و عواطف انسانی را نیز به طرز عمیقی بازتاب می‌دهند. در اینجا فهرستی از ۱۰ سریال برتر کره‌ای با مضامین ماورائی را ملاحظه می‌کنید.

۱. نفرین‌شده (۲۰۲۰)
 

ایم جین-هی، خبرنگار پرشور و مصممی است که پرونده تاریک و خشونت‌آمیزی مربوط به یک شرکت قدرتمند فناوری اطلاعات موسوم به «فارست» را دنبال می‌کند. جین-هی در تحقیقات خود متوجه می‌شود که برخی مسائل ماورائی در پشت پردۀ این شرکت وجود دارد. او در ادامه تحقیقاتش با زنی به اسم سوجین آشنا می‌شود که توسط روحی تسخیر شده و دارای توانایی‌های خاصی است؛ سوجین و توانایی او نقش مهمی در افشای رازهای فارست خواهد داشت.

۲. عازم جهنم (۲۰۲۱)
 

داستان این سریال در آینده نزدیک رخ می‌دهد، زمانی که موجودات فراطبیعی ناگهان در سراسر کره ظاهر می‌شوند تا بسیاری از مردم را محکوم به رفتن به جهنم کنند. در همین حال یک فرقه با عنوان «حقیقت جدید» با تبلیغاتی که بعد از وقوع این حوادث می‌کند، پیروان زیادی به دست می‌آورد. در میان این آشفتگی، عده‌ای به این فرقه مشکوک می‌شوند و تحقیقی را برای کشف حقیقت پشت این وقایع آغاز می‌کنند. آن‌ها هر چه بیشتر پیش می‌روند، با افشاگری‌های تکان‌دهنده و توطئه‌های مختلفی روبرو می‌شوند.

۱۰ سریال کره‌ای «ماورائی» که نباید از دست بدهید

۳. اودیسه کره‌ای (۲۰۱۷)
 

این سریال ماجرای جین سون‌می را دنبال می‌کند؛ زنی جوان با توانایی دیدن ارواح که یک روز به طور اتفاقی یک موجود ماورائی را که توسط یک نفرین باستانی در کوه گرفتار شده است آزاد می‌کند. در نتیجه، سون‌می هدف ارواح شروری قرار می‌گیرد که به دنبال بهره‌برداری از توانایی‌های او هستند. اما موجود ماورائی برای محافظت از سون‌می و در نهایت به دست آوردن آزادی خودش، مأمور می‌شود تا به عنوان فرشتۀ محافظ او عمل کند. آنها با هم سفری خطرناک برای شکار ارواح و شیاطین شرور آغاز می‌کنند.

۴. عروس هابک (۲۰۱۷)
 

این سریال داستان یون سو-آه را روایت می‌کند؛ روانپزشکی عمل‌گرا که خود را ناگهان در دنیای خدایان و الهه‌های آب می‌یابد. ماجرا از این قرار است که یک روز او با هابک، خدای آب که به دنیای انسان‌ها آمده تا سنگ‌های مقدسی را پیدا کند که به او اجازه می‌دهد حاکم سرزمین الهی شود، روبرو می‌شود. هابک با سو-آه معامله‌ای می‌کند و از او می‌خواهد که برای رسیدن به هدفش به او کمک کند. در این مسیر، آن‌ها با چالش‌های مختلفی از جمله مبارزات قدرت میان خدایان و دخالت دیگر الهه‌ها روبرو می‌شوند.

۵. افسانه روباه نه‌دم (۲۰۲۰)
 

این درام اسطوره‌ای درباره یک گومیهو (روباه نه‌دم) هزار ساله به نام لی یون است که قرن‌هاست در دنیای انسان‌ها زندگی می‌کند. او موجودات فراطبیعی را که تعادل بین دنیای فانی و پس از مرگ را به هم می‌زنند، مجازات می‌کند. در این حین او با برادرش لی رانگ که از او کینه دارد نیز درگیر است. داستان اصلی زمانی شروع می‌شود که لی یون با نام-جی‌-آه، یک تهیه‌کننده تلویزیونی بی‌باک که مصمم به کشف حقیقت پشت وقایع فراطبیعی است، روبرو می‌شود. از قضا جی‌آه تجسم دوباره اولین عشق لی یون به اسم آ-ئوم است.

۱۰ سریال کره‌ای «ماورائی» که نباید از دست بدهید

۶. خورشید ارباب (۲۰۱۳)
 

این داستان ترکیبی از عناصر فراطبیعی و عاشقانه را روایت می‌کند که حول محور ته گونگ-شیل، زنی جوان که پس از یک حادثه مرموز توانایی دیدن ارواح را پیدا کرده می‌چرخد. زندگی او زمانی تغییر می‌کند که با جو جونگ-وون ملاقات می‌کند؛ مدیر عامل سرد و شکاکی که وقتی او را لمس می‌کند، ارواح ناپدید می‌شوند. این دو نفر در ادامه مسیر خود، با ارواحی با کارهای ناتمام، رازهای ترسناک و لحظات دل‌گرم‌کننده روبرو می‌شوند.

۷. خانه تسخیرشده‌ات را بفروش (۲۰۲۱)
 

این سریال ما را به دنیای اسرارآمیز هونگ جی‌آه می‌برد؛ یک مشاور املاک قدرتمند که توانایی جن‌گیری دارد! او صاحب «املاک داباک» است؛ یک آژانس منحصر به فرد که در پاکسازی املاک پر از ارواح بی‌قرار و تاریخچه‌های تراژیک تخصص دارد. او این توانایی‌های فوق‌العاده را از مادر مرحومش به ارث برده است. در این میان، هونگ با شخصیت دیگری به اسم این-بوم آشنا می‌شود؛ کلاهبرداری خوش‌پوش که از ارواح برای منافع شخصی خود بهره‌برداری می‌کند. سرنوشت آنها را با هم پیوند می‌دهد و تیمی را تشکیل می‌دهند که تصمیم دارد حقیقت پشت تراژدی‌های خانوادگی‌شان را کشف کند.

۱۰ سریال کره‌ای «ماورائی» که نباید از دست بدهید

۸. هتل دل لونا (۲۰۱۹)
 

به هتل دل لونا خوش آمدید، جایی که ارواح مردگان می‌توانند قبل از ترک جهان از یک اقامت لوکس لذت ببرند! این هتل تسخیرشده توسط جانگ مان‌ول اداره می‌شود؛ او به خاطر اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده، ۱۳۰۰ سال است که این هتل را اداره می‌کند. جانگ با گو چان-سونگ، مدیر جدید هتل که یک انسان است همکاری می‌کند. گو چان-سونگ، به واسطه معامله‌ای که یک موجود ماورائی ۲۱ سال پیش با پدرش انجام داده، مجبور می‌شود مدیر هتل دل لونا شود.

۹. گابلین (۲۰۱۶)
 

این درام محبوب داستان کیم شین را روایت می‌کند؛ یک گابلین یا جن که موجودی نامیرا با قدرت‌های فوق‌العاده است. کیم شین به جاودانگی نفرین شده و در جستجوی یک همسر انسانی است که بتواند نفرین را برطرف کند و او را به آرامش بازگرداند. بالاخره یک روز شین با جی اون‌تاک آشنا می‌شود؛ دختر جوانی که توانایی دیدن ارواح را دارد. در ادامه مشخص می‌شود که او همان همسر ایدئالی است که کیم شین به دنبالش بوده است.

۱۰ سریال کره‌ای «ماورائی» که نباید از دست بدهید

۱۰. مهمان (۲۰۱۸)
 

بعد از اینکه جنایت‌هایی مرموز با ویژگی‌های ماورائی اتفاق می‌افتند، سه نفر با هم متحد می‌شوند تا راز شیطانی پشت این هرج و مرج را کشف کنند: یون هوا-پیونگ که مرد جوانی با توانایی‌های ذهنی خارق‌العاده است؛ چوی یون که یک کشیش مصمم است؛ و کانگ کیل-یونگ که کارآگاهی بااراده و عدالت‌جو است. آنها با هم حوادث فراطبیعی را بررسی می‌کنند تا با ارواح شریری که مردم بی‌گناه را تسخیر می‌کنند، مقابله کنند.

۲۲۰۵۷

نظر شما