شناسهٔ خبر: 67859865 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

هفتم مرداد؛ آغاز نخستین رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی

مراسم افتتاحیه نخستین رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی فردا هفتم مرداد با سخنرانی؛ محمدحسین ایمانی‌خوشخو، رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری "خبرآنلاین به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی نخستین رویداد استارت‌آپی فیلم‌نامه‌نویسی؛ این رویداد فردا ساعت هشت صبح، هفتم مرداد ماه کار خود را در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ آغاز می‌کند.
بعد از اعلام فراخوان، از سراسر کشور نزدیک به هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد. هیات انتخاب رویداد از میان آثار ارسالی، ۹۸ اثر را انتخاب کردند. این آثار و نویسندگان در این رویداد سه روزه حضور دارند. در اولین روز از رویداد هر کدام از شرکت کنندگان در ۹۰ ثانیه طرح های خود را ارائه داده که این طرح ها توسط داوران و خودِ شرکت کنندگان ارزیابی و در نهایت ۱۰ اثر برتر انتخاب می شود. این ۱۰ اثر در روزهای دیگر رویداد با حضور استادان راهنما و در قالب کارگاه های آموزشی و به شکلِ کارِ گروهی، تبدیل به طرح های نهایی و فیلمنامه خواهند شد و در نهایت در آخرین روز اختتامیه رویداد با معرفی برگزیدگان به پایان می رسد.

این رویداد به مدت سه روز از هفتم تا نهم مرداد ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه نهم مرداد خواهد بود.

۲۲۰۵۷

نظر شما