شناسهٔ خبر: 67840479 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه کرج:

نماز جمعه پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: نماز جمعه جریانی پویا، جوان محور و پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه پنجم مرداد کرج با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه توسط مرحوم طالقانی، گفت: نماز جمعه وحدت بخش، دشمن شکن و مطالبه کننده از کارگزاران نظام است و باید مسائل دین و دنیای جامعه اسلامی توسط ائمه جمعه بیان شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه ما را با مسائل جهان آشنا کرده و روحیه استکبار ستیزی را تقویت می‌کند؛ افزود: نماز جمعه در همه زمینه‌ها هدایتگر است و می‌تواند مواسات همه جانبه مادی و معنوی به وجود بیاورد. باید آحاد مسلمان و نسل جوان در نماز جمعه حاضر شوند.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دچار شکست شده است و هر چه به او کمک می‌کنند اثری ندارد؛ گفت: غربی‌ها هم شریک جنایات این رژیم خبیث هستند.

آیت‌الله حسینی همدانی به غیرقانونی خواندن اقدامات رژیم صهیونیستی از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری و درخواست غرامت برای فلسطین، اشاره و خاطرنشان کرد: کشورهای غربی بدون توجه به افکار عمومی مردم دنیا، از این رژیم حمایت می‌کنند.

وی از تعطیل کردن مرکز اسلامی در آلمان هم انتقاد کرد و با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی کشور باید در این خصوص فعالانه‌تر عمل کند؛ گفت: آنها به خوبی می‌دانند اسلام بهترین الگو برای جامعه انسانی است و دنیای آنها را نابود می‌کند.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به سالروز عملیات مرصاد و شکست منافقان اشاره و خاطرنشان کرد: گروهک منافقین با تحلیل غلط از اوضاع آن زمان جبهه‌های جنگ ایران و عراق با کمک دیکتاتور بغداد به کشورمان حمله و جنایاتی در اسلام آباد غرب علیه مردم مرتکب شد. آنها با قصد فتح ۳۳ ساعته تهران یک عملیات کوردلانه علیه کشورمان طراحی و به اجرا در آوردند که تنگه مرصاد استان کرمانشاه به گورستان و جنهم آنها تبدیل شد.

وی افزود: اتحاد بی بدیل ارتش و سپاه موجب خلق حماسه فراموش نشدنی در تنگه مرصاد شد و منافقان کوردل که دستنانشان به خون فرزندان ملت ایران آلوده بود؛ برای همیشه شکست خوردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما