شناسهٔ خبر: 67841726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه نهاوند:

همه برای موفقیت دولت جدید کمک کنند

حوزه / حجت الاسلام مغیثی با تأکید بر اینکه همه قوا باید برای موفقیت دولت جدید کمک کنند، گفت: این فرمایش رهبر معظم انقلاب است و اکر کسی مدعی است تابع ولایت است، باید به دولت کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: با وجود اختلاف سلایق ولی باید مطیع ولایت بود، امروز جامعه نیازمند وحدت و آرامش است و همه باید به این موضوع توجه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه همه قوا باید برای موفقیت دولت جدید کمک کنند، گفت: این فرمایش رهبر معظم انقلاب است و اکر کسی مدعی است تابع ولایت است، باید به دولت کمک کند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه کار مجلس و دولت مکمل همدیگر است، خاطرنشان کرد: مجلس با قانون‌گذاری خوب می‌تواند شرایط را فراهم کند و دولت هم در جهت خدمت به مردم و در چهارچوب قانون تلاش و فعالیت شبانه‌روزی داشته باشد.

وی با گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، یادآور شد: رزمندگان استان همدان و شهرستان نهاوند در این عملیات رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: شهید حاج میرزامحمد سلگی که افتخار نهاوند است در این عملیات به یادماندنی با وجود مجروحیت شدید، شجاعانه فرماندهی کرد و درسی فراموش نشدنی به منافقین داد.

وی ابراز کرد: منافقین به خیال فتح تهران با پشتیبانی دشمنان وارد کشور شدند، ولی در کمین نیروهای اسلام قرار گرفتند و سپاه و ارتش و بسیج آن‌ها را تار و مار کردند که باید امروز یاد همه رزمندگان این عملیات و شهید سلگی را گرامی بداریم.

امام جمعه نهاوند به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم‌ متدین نهاوند حتی قبل از مرکز استان به امامت شهید آیت‌الله حیدری نماز جمعه را برپا کردند که نشان‌دهنده تدین و انقلابی بودن مردم این دیار است.

وی به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: شعار حقوق بشر آمریکا فریبی بیش نیست، استکبار با وجود کشتار ۴۰ هزار نفر در غزه سکوت کرده و این نشان می‌دهد حقوق بشر مدنظر آن‌ها دروغ است.

حجت الاسلام مغیثی اظهار کرد: آمریکا از طرفی به صهیونیست‌ها سلاح می‌دهد که هزاران نفر با سلاح‌های آن‌ها به شهادت رسیدند و از طرفی ادعای دروغین حمایت از حقوق بشر را دارد.

انتهای پیام. /

نظر شما