شناسهٔ خبر: 67822904 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لزوم تسریع در افزایش سرمایه بانک مسکن

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، بانک مسکن را امید خانه‌دار شدن مردم دانست و ‌تسریع در افزایش سرمایه بانک مسکن را ضروری خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامرضا تاجگردون با اشاره به عملکرد مناسب بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: طرح نهضت ملی از کارهای بسیار عظیم دولت است و به رغم این که تأمین مالی آن به عهده همه بانک‌هاست؛ بانک مسکن بار اصلی این طرح را به دوش می‌کشد که جای تشکر فراوان دارد.

وی افزود: طبیعتاً ظرفیت سرمایه‌ای بانک مسکن محدود است و برای پیشبرد طرح نهضت ملی باید از ارتقای منابع این بانک حمایت شود.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر، افزایش سرمایه یکصد همتی بانک مسکن به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و در این مرحله دولت باید رسیدگی و به تحقق آن کمک کند.

تاجگردون افزود: خوشبختانه رقم بی‌سابقه‌ای در این افزایش سرمایه به تصویب رسیده است که اگرچه تمامی نیازهای بانک مسکن را تامین نمی‌کند؛ اما نسبت به سوابق گذشته، اتفاق بزرگی در بودجه‌ریزی بانکی است.

نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: با استقرار دولت جدید و پیگیری و تحقق افزایش سرمایه بانک مسکن، امید است شاهد تسهیم مطلوبتر منابع بانک مسکن و عدم پرداخت سود مازاد ناشی از اضافه برداشت باشیم.

وی گفت: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک مسکن قدردانی می‌کنم؛ چرا که این بانک امید مردم برای خانه‌دار شدن است و با عملکرد مناسب خود، رضایت هموطنان را به خوبی جلب کرده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما