شناسهٔ خبر: 67816784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراسم آیین معارفه شهردار لواسان برگزار شد

شمیرانات - ایرنا - مراسم معارفه سیدعلی حسینی به‌عنوان شهردار لواسان با حضور معاون استاندار تهران و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، طی حکم صادر شده از علیرضا فخاری استاندار تهران، سیدعلی حسینی به‌عنوان شهردار لواسان منصوب شد.

مراسم معارفه روز چهارشنبه با حضور میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ، مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات و هادی رحمتی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی امام جمعه لواسان و مسئولین شهرستان شمیرانات برگزار شد.

مراسم آیین معارفه شهردار لواسان برگزار شد

از روز چهارم بهمن‌ماه سال قبل سیدعلی حسینی به‌عنوان سرپرست شهرداری لواسان معرفی شده بود و همچنین معاونت مالی شهرداری لواسان را نیز در کارنامه خود دارد.

لواسان از شهرهای شهرستان شمیرانات در استان تهران قرار دارد.

آذرماه سال گذشته شهردار وقت لواسان در پی درخواست یک مقام قضایی به دادگاه احضار و بازداشت شده است.

پرونده شهرداری و شورای شهر لواسان ۵۱ متهم دارد؛ مشارکت در تشکیل شبکه ارتشا، پرداخت و اخذ رشوه و وساطت در امر پرداخت رشوه از جمله اتهامات متهمان این پرونده است.

متهمان این پرونده از سه بخش تشکیل شده است بخش اول شهردار، مدیران ارشد شهرداری، و اعضای شورای شهر را تشکیل می‌دهد و بخش دوم کارچاق کن‌ها و برخی از کارمندان شهرداری و اعضای شورای شهر و بخش سوم نیز پیمانکاران و سازندگان هستند.

به گفته نماینده دادستان متهمان با سوء استفاده از جایگاه خود و سوء استفاده از ظرفیت مواد ۱۰۰، ۷۷ و ۵ مقاصد مجرمانه خود را محقق کرده‌اند.

شهردار وقت لواسان خرداد ماه امسال با رای اعضای شورای شهر انتخاب و منصوب شده بود.

نظر شما