شناسهٔ خبر: 67812133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

محسنی اژه‌ای:

جای خیلی از جوانان در زندان نیست

رئیس قوه قضائیه گفت: جای برخی از جوانان در زندان نیست، شما که از جان و آبروی‌ خود مایه گذاشتید، با کار فرهنگی، بخشش را در جامعه گسترش دهید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز _چهارشنبه سوم مرداد_ در همایش صبر چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه، غیریت و همیت یکی از ویژگی‌های مردمان چهارمحال‌وبختیاری است، اظهار کرد: اگر خشم کنترل نشود خیلی از مصیبت‌ها به وجود می‌آید و خدا کسانی که خشم خود را کنترل می‌کنند، دوست دارد.

وی افزود: مسئولان، وعاظ، ائمه جمعه و برزگان را به درون زندان‌ها ببرید که ببینید بعضی از مسائل را می‌شود به عشق اهل‌بیت (ع) حل کرد، مگر می‌شود کسی به عشق اهل‌بیت (ع) ببخشد و اهل‌بیت (ع) به زندگی او عنایت نکنند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: جای برخی از جوانان در زندان نیست، شما که از جان و آبروی خود مایه گذاشتید، با کار فرهنگی، بخشش را در جامعه گسترش دهید.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: کسی که برای جامعه ضرری ندارد، ضرورت ندارند در زندان باشند، تلاش کنیم که مشکلاتشان حل شود و به جامعه بازگردند.

وی تاکید کرد: در این مسیر کسی که بخشیده می‌شود نفع می‌برد و کسی که می‌بخشد نیز یکی از بزرگ‌ترین کارهای فرهنگی و نیک را انجام می‌دهد.

رئیس قوه قضائیه گفت: تلاش کنیم که فضای جامعه یک فضای اسلامی و آرام داشته باشد و در سایه این آرامش مشکلات کشور حل شود.

نظر شما