شناسهٔ خبر: 67792435 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد

شهرداری اقدامات انجام شده در تهران را اطلاع رسانی کند

سیدمیثاق اختر

یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در شهر از سوی شهرداری تهران تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سیدمحمد آقامیری در دویست و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: روز گذشته ۲۳ نفر از نمایندگان مجلس از پروژه‌های پایتخت بازدید کردند. بازدید از پروژه‌ها از هفت صبح تا پنج عصر به طول انجامید که این حضور و بازدید قابل تقدیر است. هرچند حداقل باید یک هفته برای بازدید از این پروژه‌ها زمان صرف می‌شد.

وی افزود: توضیحات کاملی در خصوص پروژه ها در اختیار نمایندگان قرار گرفت. این ارتباط می تواند نقش مؤثری در ایجاد هماهنگی ها داشته باشد. اکثر نمایندگان متوجه شدند که چه اقداماتی انجام شده و از نحوه اطلاع رسانی در خصوص پروژه‌ها گلایه مند بودند.

آقامیری ادامه داد: شهرداری باید اطلاع رسانی در مورد اقدامات داشته باشد. باید از توان صدا و سیما برای اقداماتی که صورت گرفته، استفاده کرد. یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرد که نظر او در مورد شورا و شهرداری ۱۸۰ درجه تغییر کرده است.

وی تاکید کرد: تعدادی از نمایندگان تاکید داشتند که این اقدامات را در دیدارهای مردمی تشریح خواهند کرد. دو تن از نمایندگان نیز در برنامه تهران ۲۰ در مورد پروژه‌های شهر سخن گفتند.

عضو شورای شهر تهران افزود: برخی پروژه‌های عمرانی پروژه‌های ارزشمندی هستند و درخواست ما این است که بازدید از این پروژه‌ها برای دانشجویان و دانش آموزان پس از آغاز سال تحصیلی نیز صورت گیرد. این طرح‌ها ارزش علمی بالایی دارند و کارگروه فرونشست با حضور ۷۸ نفر از اساتید، کارگروه تاب آوری در برابر زلزله با حضور ۴۸ نفر از اساتید و کارگروه مهندسی ارزش نیز در دوره ششم مدیریت شهری تشکیل شده که گزارش اقدامات آن ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما