شناسهٔ خبر: 67782362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نخبگان کاراته نوجوان ایران میهمان ارومیه هستند

ارومیه- ایرنا- رییس هیات کاراته آذربایجان غربی گفت: اردوی تیم ملی نوجوانان کاراته کشور با حضور نخبگان ورزشی این رشته هم اکنون به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

رضا میدان رو عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دور جدید اردوی تیم ملی کاراته نوجوانان پسر از هم اکنون در حال برگزاری است و شهر ارومیه تا فردا میزبان این نخبگان ورزشی است.

وی ادامه داد: در این دوره ۱۰ نفر از رده نوجوانان که نفرات اول و دوم مسابقات کشوری هستند جهت تمرین در این شهر حضور دارند و به همراه تیم کاراته کاران این استان تمرین می کنند.

میدان‌رو اضافه کرد: از بین این نفرات صرفت نفرات برگزیده کشوری که پنج نفر هستند عازم مسابقات اصلی خواهند شد که از استان های تهران، خراسان رضوی، همدان و زنجان هستند.

وی با اعلام برنامه این ورزشکاران در ارومیه گفت: در این اردو که تا دوم مرداد ادامه دارد تمرینات ملی پوشان در ۲‌ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

نخبگان کاراته نوجوان ایران میهمان ارومیه هستند

مربی تیم ملی رشته کاراته یادآور شد: تیم ملی کاراته نوجوانان کشور برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر مانیل فلیپین آماده می شوند که پنجم شهریور در آن کشور به مسابقه خواهند پرداخت.

نظر شما