شناسهٔ خبر: 67782015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قزوین:

عفاف و حجاب خواسته دینی جامعه ما است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین گفت: بحث عفاف و حجاب که خواسته دینی جامعه محسوب می‌شود برای حفاظت و صیانت از دامن‌های پاک مادران است؛ حجاب محدودیت نیست، بلکه مصونیت برای ارزش‌های واقعی بانوان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی‌مراد یوسفی عصر امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در اجتماع بزرگ پرچم‌داران زینبی اظهار کرد: غربی‌ها مدعی هستند که زنان نیمی از جامعه هستند، اما دین مبین اسلام معتقد است که زنان نه تنها نیمی از جامعه هستند، بلکه نیمی دیگر را هم آنها تربیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سراغ نداریم که یک مرد موفقی زن تلاشگر و زحمتکش در کنار او چه در نقش همسری و چه در نقش مادری نباشد، اضافه کرد: از دامن پاک زنان، مردان موفق ارتقا و پرورش یافته‌اند و این سخن بنیانگذار جمهوری اسلامی است که از دامن زن است که مرد به معراج می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه در دین اسلام زنان نقش ویژه‌ای دارند، اضافه کرد: مدعیان غربی در حد و اندازه لغاتشان هم برای زن ارزشی قائل نیستند. در حالی که در دین مبین اسلام، زنان شأن، منزلت و جایگاه ویژه‌ای دارند.

حجت‌الاسلام یوسفی اضافه کرد: در فرهنگ غربی مدعیان رعایت حقوق زن در حد اسم هم ارزشی برای او قائل نیستند و در لغاتشان هم به آنها اسم مستقلی نداده‌اند. در نهضت منجی بشریت هم زنان در زمره یاران آن حضرت هستند که همه این‌ها نشانگر نقش و جایگاه ویژه زنان و بانوان در دین مبین اسلام است.

وی ادامه داد: بحث عفاف و حجاب که خواسته دینی جامعه ماست، برای حفاظت و صیانت از دامن‌های پاک مادران است. حجاب محدودیت نیست، بلکه مصونیت و برای ارزش‌های واقعی بانوان است. غربی‌ها به عنوان کالا از زن استفاده می‌کنند، اما در دین مبین اسلام به عنوان سرمایه‌ای که اگر مردی نداشته باشد، نمی‌تواند به معراج برود.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش با ذکر اینکه اگر کسانی تحت تأثیر تهاجم فرهنگی دچار غفلت شده باشند، آنها را به عنوان دختر خودمان می‌دانیم، گفت: مبارزه ما با کسانی است که نقشه دشمنان ما را در آسیب رساندن به جامعه عفیف و پاک زنان اجرا می‌کنند و آدمک‌های متحرکی شده‌اند که از طرف دشمن هدایت و مدیریت می‌شوند.

یوسفی اضافه کرد: طبق اسناد در مواردی عده‌ای اجیر شده‌اند تا با پوشیدن لباس‌هایی خارج از عرف جامعه در ملأ عام حاضر می‌شوند تا قبح بی‌حجابی شکسته شود و در طول شبانه‌روز بیش از ۳ هزار ساعت در رسانه‌های مختلف علیه دین، نظام و باورهای ما تبلیغ می‌کنند.

وی ادامه داد: طبیعی است که در بحث‌های فرهنگی برخی افراد آسیب دیده و عفاف و حجاب را رعایت نکنند که اگر مسئولان و دلسوزان این نظام همت به خرج بدهند، می‌توانیم این دو گروه را از هم جدا و تفکیک کنیم.

مسئول نهاد ولی فقیه در سپاه قزوین با یادآوری اینکه در هر دوره‌ای از جنگ‌های دشمن اعم از سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی تلفات داشتیم، گفت: طبیعتاً هر جنگی تلفات خاص خودش را دارد، اما به فضل الهی این جامعه زینبی تا مادامی که پرچم زینب (س) که پرچم سرخ امام حسین است بر دست دارند، پیروز این میدان هستند و از این مرحله هم عبور خواهیم کرد.

یوسفی افزود: زنان ما همچنان عفیف و پاکدامن هستند، نسل بعدی این انقلاب و نظام را تربیت می‌کنند و نسل‌های آینده آگاه و هوشیارتر از نسل‌های امروز در مسیر نظام، امامین انقلاب و شهدای عزیز حرکت خواهند کرد و تلاش‌های دشمن به جایی نخواهد رسید.

نظر شما