شناسهٔ خبر: 67781118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند قاچاق مسلح مواد مخدر و کشف یک تن و ۵۵۰ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از خبرگزاری پلیس استان، سردار محمدرضا اسحاقی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان به سر نخ‌هایی از حمل محموله‌های سنگین مواد مخدر توسط اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان‌های جنوبی استان به مرکز کشور داشتند به دست آوردند.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باند مسلح را که با پنج دستگاه خودرو سواری و تویوتا در حال جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان‌های خاش و ایرانشهر بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در عملیات منسجم مأموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند و با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار داشتند که بر اثر اقدام تاکتیکی و آتش برتر پلیس، زمین‌گیر شدند.

وی یادآور شد: در این عملیات پنج سوداگر مرگ از اعضای یک باند دستگیر و سه دستگاه خودروی سواری و دو دستگاه خودروی تویوتا نیز متوقف شدند.

سردار اسحاقی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی و از اعضای این باند مسلح و سازمان یافته، یک تن و ۵۵۰ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و یک قبضه سلاح یوزی را کشف و ضبط کردند.

نظر شما