شناسهٔ خبر: 67782826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به میزبانی تنگستان؛

۲۵ نفر از دانش آموزان استان بوشهر در جشنواره خوارزمی شرکت کردند

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: ۲۵ نفر از دانش آموزان مدارس سراسر استان بوشهر در جشنواره خوارزمی به میزبانی تنگستان شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر دوشنبه در برگزاری جشنواره خوارزمی که به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) برگزار شد، عنوان داشت: ۲۵ نفر از دانش آموزان مدارس سراسر استان در جشنواره خوارزمی به میزبانی تنگستان شرکت کردند که این جشنواره یکی از افتخارات آموزش و پرورش است و به دانش آموزان کمک می‌کند تا بتوانند توانمندیهای ذهنی خود را مهندسی و به کار ببندند و به معرض نمایش بگذارند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: ۱۶ طرح در رشته‌های متفاوت به این جشنواره ارائه دادند که می‌تواند کمک می‌کند به این دانش آموزان که دارای استعداد بالقوه ای هستند در زمینه پیاده سازی استعداد خود درجهت کمک به توسعه و پیشرفت هرچه بهتر ایران اسلامی این نظریه‌ها را به سرانجام برسانند.

وی اضافه کرد: ایده پردازی و ارائه طرح‌های نوین و همچنین کشف استعدادهای جدید می‌تواند از بازخورد جلسات تبادل نظر برای ارتقا سطح فرهنگ آموزش و تربیت باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم به نوآوری و خلاقیت دست یابیم باید آموزش و سپس مهارت آموزی و خلاقیت محوری را سرلوحه کار دانش آموزان قرار دهیم.

لطفی افزود: از همکاری و همراهی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در جهت میزبانی این جشنواره و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان تقدیر می‌شود.

نظر شما