شناسهٔ خبر: 67781040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

به همت اداره کل راهداری البرز؛

تابلوهای حد ترخص در جاده‌های استان البرز نصب شد

به همت اداره کل راهداری البرز؛ رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز با اشاره به لزوم نصب تابلوهای حد ترخص و تعویض تابلوهای فرسوده از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در راستای نصب ٧ تابلو حد شرعی در راه‌های مواصلاتی استان قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، حجت السلام ابوالفضل مرادی با اشاره به ضرورت نصب تابلو حد ترخیص اظهارکرد: حد ترخص و حد شرعی در  شهرها برای مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است به همین منظور با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز و  با استفاده از متخصصان مربوطه حد ترخص و حد شرعی شهرهای استان مشخص شد.

مرادی افزود: برهمین اساس  و با حضور کارشناسان مرکز موضوع شناسی احکام فقهی  حد ترخص و شرعی استان البرز مشخص و این تابلوها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ساخت و نصب شد.

وی با اشاره به اینکه نصب تابلوهای حد ترخص و تعویض تابلوهای فرسوده جزو اولویت‌های کاری ما است، افزود: از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز نهایت قدردانی را جهت کمک در نصب تابلوها داریم.

تعداد ۷ عدد تابلوی حد ترخص و شرعی در آزادراه تهران-کرج -قزوین، محور کیانمهر-ماهدشت، محور اشتهارد-ماهدشت و محور کرج-چالوس نصب شد.

انتهای پیام/

نظر شما