شناسهٔ خبر: 67782952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هیچ پروژه‌ای نباید ‌با بی‌انگیزگی یک مدیر مختل‌ شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شخصا و روزانه پروژه‌‌‌های پیشران استان را دنبال می‌کنم، مواردی داشتم که شخصا به مدیران کل استانی تذکر داده‌ام و به هیچ عنوان نمی‌پذیرم پروژه‌ای در استان یا خدمتی به واسطه بی‌انگیزگی مدیری بخواهد مختل شود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری در نشست با فرمانداران استان،  ضمن تشریح ابعاد شخصیتی شهید رئیسی اظهار داشت: شهید رئیسی یک شخص نبود، شهید رئیسی یک مکتب بود و باید این مکتب به جامعه شناسانده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: فضای مدیریتی کشور در تمام ابعاد باید از مدل حکومت‌داری شهید رئیسی، ولایت پذیری ایشان، خستگی ناپذیری، دوری از بازی‌های سیاسی مرسوم، توجه به قدرت مردم و امیدواری ایشان الگو بگیرند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکنون چند بار در خصوص نیاز جامعه به "امید" و "ایمان" تذکر داده‌اند؛ کارگزاران دولت شهید رئیسی باید مانند رئیس شهیدشان، منشا و معدن ایمان و امید باشند، هم خودشان اینگونه باشند و هم به محیط اطرافشان بذر امید و ایمان بپاشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: شخصا و روزانه پروژه‌‌‌های پیشران استان را دنبال می‌کنم، مواردی داشتم که شخصا به مدیران کل استانی تذکر داده‌ام و به هیچ عنوان نمی‌پذیرم پروژه‌ای در استان یا خدمتی به واسطه بی‌انگیزگی مدیری بخواهد مختل شود.

وی در نهایت ضمن توصیه به فرمانداران برای تشریح خدمات دولت شهید رئیسی، تاکید کرد: نهضت ملی مسکن، آسفالت معابر روستایی، پیگیری مصوبات کارگروه‌‌های دامداری، گردشگری و صنایع تبدیلی، توجه به مسائل فرهنگی به خصوص تسهیل در برنامه‌های عزاداری محرم و صفر و پیگیری مصوبات حجاب و عفاف از جمله مهم ترین اولویت‌های آتی فرمانداران خواهد بود.

انتهای پیام/7540

نظر شما