شناسهٔ خبر: 67780659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تحقق مطالبه مردم شمال شهر بیرجند برای ساخت درمانگاه

بیرجند - ایرنا - تامین زمین درمانگاه رضوی شمال شهر بیرجند به عنوان یکی از مطالبات مردم که در سفر استانی رئیس جمهور شهید نیز مطرح شده بود، محقق شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سفر استانی اول خود به استان خراسان جنوبی - شهریور ۱۴۰۰ - در محله موسی ابن جعفر (ع) بیرجند حضور یافت و در جمع مردم از مسایل و مشکلات این منطقه جویا شد.

مسایل مطرح شده در این دیدار صمیمی و بی‌واسطه، برای پیگیری و رفع آنها در دستور کار استانداری قرار گرفت.

استاندار خراسان جنوبی به همراه جمعی از مدیران و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به جهت رصد شرایط، چندی بعد در این منطقه حضور یافت تا راهکارهای تحقق مطالبات مردم را به صورت میدانی بررسی کند.

یکی از مهمترین درخواست‌های مردم در این بازدید، تعیین زمینی برای درمانگاه رضوی بود که علیرغم مراجعات فراوان مردم و ازدحام جمعیت در ملک استیجاری و کوچک به خدمات دهی مشغول است.

تحقق مطالبه مردم شمال شهر بیرجند برای ساخت درمانگاه

این موضوع با پیگیری‌های استاندار و حوزه معاونت عمرانی استانداری به سرانجام رسید تا درمانگاه رضوی در خیابان شهید برگی بیرجند، صاحب خانه شود و با تدبیر صورت گرفته، ۹ هزار و ۲۰۰ متر مربع زمین با کاربری درمانی در خیابان موسی ابن جعفر (ع) به درمانگاه اختصاص یافت.

جواد قناعت طی نشستی با حوزه‌های مرتبط درباره راهکارهای تسریع در روند احداث و تجهیز این درمانگاه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

تسریع در روند اجرای این پروژه با توجه به نظر موافق دانشگاه علوم پزشکی از مواردی بود که استاندار در این نشست به آن تاکید کرد.

شهر بیرجند ۲ منطقه دارد و شمال شهر کمتر برخوردار است.

نظر شما