شناسهٔ خبر: 67780620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توسعه فعالیت‌های کانون پرورش فکری سمنان مشروط به تخصیص فضای فرهنگی توسعه فعالیت‌های کانون پرورش فکری سمنان مشروط به تخصیص فضای فرهنگی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با بیان اینکه کمبود فضا و ضعف زیرساخت‌ها از مشکل‌های مهم این نهاد است، گفت: رسانه‌ها در احقاق حقوق فرهنگی و هنری مردم این استان مطالبه‌گری کنند.

صاحب‌خبر -

مزینانی گفت: مشکل جدی در مناطق مسکن مهر این استان توجه نکردن به زیرساخت‌های فرهنگی و ضعف در این زمینه است.

وی بیان کرد: مناطق مسکن مهر با نگاه خوابگاهی و بدون توجه به تامین زیرساخت‌های فرهنگی ساخته شد و در زمان حاضر مسکن مهر سمنان، یک مرکز کتابخانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در محلی استیجاری خدمات ارایه می‌دهد.

به گفته وی، اگر فضا در مسکن مهر سمنان در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان قرار بگیرد، این نهاد در زمینه تجهیز و تامین نیروی انسانی اقدام خواهد کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با اشاره به پیش‌بینی اسکان دست کم ۷۵ هزار نفر در شهر جدید ایوانکی، گفت: هیچ زیرساختی برای فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، مذهبی و اعتقادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در این شهر پیش‌بینی نشده است.

وی ادامه داد: برای ایجاد سه مرکز برای فعالیت کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوان در سه نقطه مختلف از شهر جدید ایوانکی رایزنی‌هایی شده است که اگر راه و شهرسازی و شرکت عمران شهر جدید در زمینه تامین فضا و تحویل ساختمان همراهی کنند، کانون برای تجهیز و تامین نیروی انسانی آمادگی دارد.

نظر شما