شناسهٔ خبر: 67780515 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

انقلاب اسلامی محور سعادت است انقلاب اسلامی محور سعادت است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از سنگرهای مختلف جهان توسط بسیجیان مسلمان در حال فتح است و امروز ملت‌های دنیا دریافتند که انقلاب اسلامی و نظام ولایی بهترین محور سعادت است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در نشست طرح جهادگران تبیین بسیج اساتید حوزه علمیه قم در مشهد، گفت: دولت‌های دیگر اگرچه در مجامع بزرگ عمومی و رسانه‌ای محوریت انقلاب اسلامی را بیان نکرده، اما در مجامع خصوصی و ویژه به صراحت بیان می‌کنند.

وی گفتمان انقلاب اسلامی را تنها راه حیات عزتمند در دنیای کنونی دانست و بیان کرد: امروز فرزندان مقاومت نیز گفتمان انقلاب اسلامی را به عنوان تنها راه حیات عزتمند در دنیای کفر و سلطه استکبار دانستند و از این رو شاهد هستیم که در جبهه‌ها شهید می‌شوند، اما مقاومت و ایستادگی خود را از دست نمی‌دهند و این موضوع رو به رشد است.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: ما که صادرکننده گفتمان مقاومت به جهان هستیم نباید ایستادگی در جبهه مقاومت را از دست بدهیم و رشد این گفتمان توسط نیرو‌های یمنی و جبهه‌های دیگر مقاومت اتفاق می‌افتد.

وی با تأکید بر این واقعیت که هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز در نقطه ضعف و احساس شکست نداشته است، ادامه داد: تاکنون جبهه مقاومت قدرت به کارگیری توانمندی‌های خود را نداشته، اما اکنون چنین قدرتی را به نمایش گذاشتند و در مقابل جبهه کفر که قدرت ظاهری زیادی دارند، اما قدرت به کارگیری توانمندی خود را ندارد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: مبهم بودن میزان قدرت نیرو‌های مقاومت نیز باعث ترس روز افزون دشمن شده و قدرت استفاده از توانمندی خود را از دست داده که این را مدیون و مرهون رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی گفت: دشمن در حال برنامه ریزی برای کمرنگ شدن تأثیرگذاری و مرجعیت روحانیت در جامعه است، اما جدای از برنامه دشمن بخشی از کمرنگ شدن مرجعیت روحانیون به عملکرد برخی روحانیون و اقدامات آنها بر می‌گردد.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: حتی نیرو‌های دفاع مقدس که به عنوان بسیجیان جان بر کف در دفاع مقدس شرکت کرده بودند، امروز تحلیل‌ها و ذائقه آنها به سمت مسائل دنیایی رفته که واقعیتی تلخ است که نشان از مرجعیت افراد غیر صلاح و داعیه دار شدن کسانی است که تحصیل کرده‌ی تفکر مادی‌گرایی غرب است.

نشست طرح جهادگران تبیین بسیج اساتید حوزه علمیه قم تا چهارشنبه سوم مرداد ادامه دارد.

نظر شما