شناسهٔ خبر: 67779483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه:

قدرت جبهه مقاومت باعث ترس جبهه استکبار شده است

حوزه /حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: مبهم بودن میزان قدرت نیروهای مقاومت باعث ترس جبهه استکبار شده است لذا قدرت استفاده از توانمندی خود را از دست داده اند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ازمشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم افتتاحیه طرح جهادگران تبیین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه که امروز در سالن همایش های مجتمع فرهنگی ،آموزشی امامت برگزار شد، حجم موفقیت‌های جبهه انقلاب را بسیار دانست و اظهار داشت: بسیاری از سنگرهای مختلف جهان توسط بسیجیان مسلمان در حال فتح است.

وی با بیان اینکه امروز تمام ملل دنیا، انقلاب اسلامی و نظام ولایی را بهترین محور سعادت می دانند، خاطر نشان کرد: به تدریج نیز دولت ها حول آن جمع شده و می‌شوند، در حالی که در مجامع بزرگ عمومی و رسانه ای بیان نمی کنند، اما در مجامع خصوصی و ویژه به صراحت به این مسئله می پردازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی افزود: امروز فرزندان مقاومت نیز، گفتمان انقلاب اسلامی را به عنوان تنها راه حیات عزت مند در دنیای کفر و سلطه استکبار می دانند و از این رو شاهد هستیم مقاومت و ایستادگی خود را از دست نمی‌دهند و در نهایت در جبهه‌ها شهید می شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ضمن هشدار به نیروهای انقلابی مبنی بر اینکه نکند همانند صدر اسلام که مکه و مدینه مرکز طلوع حقیقی اسلام بود اما رشد آن در مناطق دیگر کره خاکی اتفاق افتاد، ادامه داد: ما که صادرکننده گفتمان مقاومت به جهان هستیم نباید ایستادگی در جبهه مقاومت را از دست بدهیم.

وی با تأکید بر این واقعیت که هیچ زمانی جبهه استکبار مانند امروز در نقطه ضعف و احساس شکست نبوده است، گفت: تاکنون جبهه مقاومت قدرت به کارگیری توانمندی‌های خود را نداشته است اما اکنون چنان قدرتی را به نمایش گذاشته است که در مقابل جبهه کفر که قدرت ظاهری زیادی دارد اما قدرت به کارگیری توانمندی خود را ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: مبهم بودن میزان قدرت نیروهای مقاومت باعث ترس جبهه استکبار شده است لذا قدرت استفاده از توانمندی خود را از دست داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تأکید بر اینکه دشمن در حال برنامه ریزی برای کمرنگ شدن تأثیرگذاری و مرجعیت روحانیت در جامعه است، اظهار داشت: جدای از برنامه دشمن، بخشی از کمرنگ شدن مرجعیت روحانیت به عملکرد برخی از روحانیون و اقدامات آنها بر می گردد.

وی در ادامه با طرح این سوال که چرا برخی از افراد که در گذشته روحیه انقلابی و بسیجی داشتند امروز پیرو اندیشه تفکر غربی هستند، گفت: تحقیقات سنگین موسسه رند آمریکا در سال ۲۰۰۱ انجام داد که در این تحقیقات برای مقابله با بنیادگرایی اسلامی، آمده است: «ما اشتباه کردیم که برای تغییر در ایران، روی دانشگاه ها متمرکز شدیم، در حالی که بخش عظیمی از کادر این نظام و هدایت گران این نظام در حوزه های علمیه تربیت می شوند، از این رو باید به فکر برنامه ریزی در حوزه علمیه هم باشیم.»

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در توضیح پاسخ به سوال فوق افزود: از این رو در سال ۲۰۰۱ تاکنون ما آرام آرام شاهد جریان های فعالی شدیم که بعضی به شیعه لندنی معروف شدند.

نظر شما