شناسهٔ خبر: 67780426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قرارگاه سپاه بوشهر بیش از 1700 میلیارد ریال طرح عمرانی اجرا کرد

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوثر این استان چهار هزار و ۷۷۵ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۷۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عرصه محرومیت‌زدایی اجرا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه در نشست بررسی فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی سپاه پاسداران اظهار کرد: در این طرح‌ها عملیات احداث و ترمیم شبکه‌های توزیع آبرسانی و خط انتقال آب، مخازن ذخیره و لوله‌گذاری در استان بوشهر با اعتبار ۹۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی بیان کرد: در این حوزه همچنین ۱۵ مورد آبرسانی سیار به مناطق عشایری توسط قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوثر به سرانجام رسیده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: این قرارگاه همچنین ساخت و بهسازی و تعمیر ۱۳ کتابخانه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و ۳۲ طرح‌های ورزشی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال اجرا کرده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: احداث و تعمیر و بازسازی مسکن محرومین و مددجویان کمیته امداد استان بوشهر از دیگر خدمات قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (کوثر) است.

وی افزود: این قرارگاه ۲ هزار و ۴۶ طرح ساخت و تعمیر مسکن ویژه محرومان و مددجویان با ۸۳ میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید

تبدیل بوشهر به کارگاه سازندگی با رویکرد جهادی دولت سیزدهم

خطیب جمعه بوشهر: زدودن چهره محرومیت از روستاها دستاورد بارز جهاد سازندگی است

بسیج سازندگی بوشهر ۵۵۶ پروژه عمرانی اجرا و بهره‌برداری کرد

استاندار بوشهر گفت: اجرا طرح‌های راهسازی در روستاهای استان به طول سه کیلومتر در ۹ روستا، ساخت پل روستایی با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال اعتبار، برق‌رسانی و راه‌اندازی توربین بادی در چهار روستا، احداث ایستگاه تقویت گیرنده دیجیتال، مدیریت پسماند زباله روستایی و حمل و نقل مصالح در قالب ۶۵ طرح با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد ریال از دیگر فعالیت‌های قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوثر در استان بوشهر به شمار می رود.

وی اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۴۰۰ برنامه غیر عمرانی در استان بوشهر با ۱۶۱ میلیارد ریال اعتبار از دیگر فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه در استان بوشهر است.

نظر شما