شناسهٔ خبر: 67776981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سپاه بیش از ۴۷۰۰ پروژه عمرانی در استان بوشهر اجرا کرد

استاندار بوشهر از اجرا شدن ۴ هزار و ۷۷۵ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری ۱۷۹ میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان در عرصه محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان بوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در نشست بررسی فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به نقش مهم قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی( کوثر) در اجرای طرح‌ها اظهار داشت: تاکنون این قرارگاه 4 هزار و 775 پروژه عمرانی با اعتبار 179 میلیارد و 475 میلیون تومان در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا کرده است.

وی آبرسانی را یکی از طرح‌های مهم قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوثر دانست و بیان کرد: در این طرح با اعتبار 9 میلیارد و 177 میلیون تومان، عملیات احداث و ترمیم شبکه‌های توزیع آبرسانی و خط انتقال آب، مخازن ذخیره و لوله‌گذاری در استان بوشهر انجام شده است.

استاندار بوشهر از 15 مورد آبرسانی سیار به مناطق عشایری توسط قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوثر خبر داد و اضافه کرد: این قرارگاه ضمن ساخت و بهسازی و تعمیر 13 کتابخانه با اعتبار یک میلیارد و 10 میلیون تومان، طرح‌های ورزشی در قالب 32 پروژه با اعتبار بیش از 6.5 میلیارد تومان اجرا کرده است.

محمدی‌زاده احداث و تعمیر و بازسازی مسکن محرومین و مددجویان کمیته امداد استان بوشهر را از دیگر خدمات قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (کوثر) اعلام و خاطرنشان کرد: این قرارگاه 2 هزار و 46 پروژه ساخت و تعمیر مسکن ویژه محرومین و مددجویان با اعتبار 82 میلیارد و 849 میلیارد تومان در استان بوشهر اجرا کرده است.

وی از اجرای طرح‌های راهسازی در روستاهای استان به طول 3 کیلومتر در 9 روستا خبر داد و تصریح کرد: ساخت پل روستایی با اعتبار 1.2 میلیارد تومان، برق‌رسانی و راه‌اندازی توربین بادی در 4 روستا، بهسازی، تعمیر پارک، احداث ایستگاه تقویت گیرنده دیجیتال، مدیریت پسماند زباله روستایی، مدیریت بحران، امدادرسانی و حمل و نقل مصلح در قالب 65 پروژه با اعتبار حدود 3 میلیارد تومان از دیگر فعالیت‌های قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوثر در استان بوشهر است.

استاندار بوشهر اجرای 33 هزار و 400 برنامه غیر عمرانی در استان بوشهر با بیش از 160 میلیارد و 799 میلیون تومان را از دیگر فعالیت‌‌های محرومیت‌زدایی توسط سپاه در استان بوشهر دانست.

انتهای پیام/190

 

نظر شما