شناسهٔ خبر: 67773634 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آغاز ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس در اراک

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از آغاز ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس در اراک خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد حسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با بیان اینکه بر اساس تعداد خودروها و متقاضیان، تخصیص سرویس به دانش‌آموزان انجام می‌شود، اظهار کرد: متقاضیان دریافت سرویس مدرسه باید به سامانه سپند مراجعه کنند، همچنین اولیا نیز مشخصات خود را وارد و رانندگان متقاضی سرویس هم باید بوسیله شرکت‌های مجاز در این سامانه ثبت نام شوند و مجوز فعالیت و سرویس خود را دریافت کنند.

وی از آغاز ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس در اراک خبر داد و افزود: زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان از ابتدای خرداد سال جاری آغاز شده و در بیست‌ویکم تیر به پایان رسیده است، مجدد در اواخر مرداد سامانه‌ای برای ثبت‌نام جاماندگان از ثبت‌نام باز خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک اضافه کرد: این مهلت تمدید نمی‌شود و هیچ سرویسی خارج از سامانه ارائه نخواهد شد.

ساده‌وند تاکید کرد: تاکنون در شهر اراک حدود ۱۰ هزار نفر از اولیای دانش‌آموزان در سامانه سپند ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: حدود ۹۰۰۰ دانش‌آموز نیز ثبت‌نام و ۶۵۰۰ نفر نیز تقاضای سرویس داشته‌اند، این آمار نشان می‌دهد که حدود ۱۰۰۰ نفر از اولیای دانش‌آموزان هنوز فرایند ثبت‌نام فرزند خود را انجام نداده‌اند و حدود ۱۵۰۰ دانش‌آموز نیز تاکنون تقاضای سرویس نداشته‌اند که برای تکمیل درخواست سرویس باید به سامانه سپند مراجعه کنند.

نظر شما