شناسهٔ خبر: 67755795 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ماجرای مردی که خوابید و در دریا گم شد + تصاویر ماجرای مردی که خوابید و در دریا گم شد + تصاویر

مرد ۵۸ ساله‌ای که نزدیک ساحل دریایی در بندر «نیو تایپه» روی تیوپ پلاستیکی و رنگارنگ شنا خوابش برده بود، وقتی از خواب بیدار شد، خود را وسط دریا دید.

صاحب‌خبر -

 چندی پیش ماهیگیران یک قایق ماهیگیری که به سمت بندر نیوتایپه در حرکت بود، شاهد چیز عجیبی وسط دریا بودند و وقتی به آن نزدیک شدند، مردی را روی تیوپ شنا- که بیشتر شبیه تیوپ‌های بچگانه بود- دیدند.

آنها ابتدا حلقه نجات به طرف مرد پرتاب کردند و او را به سمت قایق کشیدند.

مرد ضعیف و بدنش به‌شدت کم‌آب شده بود. ماهیگیران بعد از اینکه آب فراوان به مرد دادند، به سمت ساحل حرکت کردند، اما پیش از با اورژانس ساحلی تماس گرفته و مورد را گزارش دادند.

 

مرد شناور

وقتی قایق به ساحل رسید، مرد را به‌سرعت به بیمارستان منتقل کردند. مرد گرفتار در دریا که «هونگ نان» نام داشت به نجات‌دهنده‌های خود گفت که بعد از یک روز کاری سخت با تیوپ شنا به ساحل بندر آمده بود تا کمی استراحت کند، اما به‌دلیل خستگی زیاد به خواب عمیقی فرو رفته و وقتی بیدار می‌شود خود را وسط دریا می‌بیند.

نجات مرد

عملیات نجات

«هونگ نان» ۱۹ ساعت در دریا سرگردان بوده است تا سرانجام با کمک ماهیگیران نجات پیدا می‌کند. خوشبختانه او به‌دلیل اینکه بدنی ورزیده داشت چند ساعت بیشتر در بیمارستان نماند و به‌تن‌هایی از آنجا خارج شد.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما