شناسهٔ خبر: 67747585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تغییر در فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا

مراغه- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: به زودی در قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق کشور به خدمت مشغول می‌شوم و امیر «شفیعی» از روز دوشنبه پیش‌رو جایگزین بنده می‌شود. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا امیر سرتیب دوم سیروس امان‌الهی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۲۲۱ پیاده مراغه افزود: از بیستم آبان سال ۱۳۹۸ در فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا مشغول هستم و از خدمت در خطه آذربایجان خاطره بسیار خوشی دارم.

امنیت در اولویت نیروهای مسلح قرار دارد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا با تاکید بر اینکه امنیت در اولویت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، بیان کرد: امنیت کشور حاصل رهنمودهای رهبری، ارتقای توان رزمی و پشتیبانی ملت است.

امیر سرتیب دوم امان‌الهی افزود: امنیت پیش‌نیاز رشد و پیشرفت کشورمان به شمار می‌رود و به بهای خون صدها هزار شهید گلگون کفن حاصل شده است.

وی به نقش‌آفرینی ارتش جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی هم اشاره و تصریح کرد: نیروهای ارتشی همواره در کنار ملت شریف ایران قرار دارند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان نیروهای مسلح در بهترین روزهای زندگی خودشان به این نظام مقدس خدمت کرده‌اند، اضافه کرد: تکریم این نیروهای وابسته ضروری است و باید آنان را قدر بدانیم.

به گزارش ایرنا در این آیین سرهنگ «علی شیرازی» بعد از ۳۰ سال خدمت در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به افتخار بازنشستگی نایل شد.

تغییر در فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۲۲۱ پیاده مراغه

همچنین سرهنگ «یعقوب صابری» با حضور امیر امان‌الهی به عنوان سرپرست فرماندهی تیپ ۲۲۱ احتیاط پایه سرتیپ خسروتاش مراغه معرفی شد.

نظر شما